پروژه احداث باند دوم بابا میدان -یاسوج - سمیرم به شماره طبقه بندی۱۳۰۳۰۱۶۰۲۲ یکی از طرحهای ملی استان است که در سال ۱۴۰۰ در پیوست شماره۱ قانون بودجه مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب داردکه در لایحه ۱۴۰۱ به مبلغ ۴۱/۴۹۵۰ میلیارد تومان معادل ۶۶ درصد رشد رسیده است .
کد خبر: ۱۰۲۰۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 05 January 2022
در پی درج خبری با عنوان "گاو بودجه استان در پروژه یاسوج - اصفهان زائید /تعطیلی حیاتی ترین پروژه راهسازی استان در اعتراض به بودجه 1401 ! + فیلم " در تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با ارسال جوابیه ای به این گزارش واکنش نشان داد .
متن کتمل جوابیه ساطمان مدیریت و برنامه ریزی استن :
مدیر مسئول محترم سایت خبری  تابناک
سلام علیکم
در پاسخ به مطلب مندرج در سایت خبری تابناک مورخ ۱۵  دی ماه ۱۴۰۰  با موضوع" گاو بودجه در جاده یاسوج- اصفهان زائید!  تعطیلی حیاتی‌ترین پروژه راهسازی استان در اعتراض به بودجه  ۱۴۰۱، جوابیه زیر ارسال می گردد،  لذا مقتضی است طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات، جهت تنویر افکار عمومی در همان صفحه سایت مورد اشاره درج گردد.
پروژه احداث باند دوم بابا میدان -یاسوج - سمیرم به شماره طبقه بندی۱۳۰۳۰۱۶۰۲۲ یکی از طرحهای ملی استان است  که در سال ۱۴۰۰ در پیوست شماره۱ قانون بودجه مبلغ ۲۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب داردکه در لایحه ۱۴۰۱ به مبلغ ۴۱/۴۹۵۰ میلیارد تومان  معادل ۶۶ درصد رشد رسیده است، درصورتیکه رشد اعتبارات تملک داراییهای سرمایه ای استان در لایحه بودجه ۱۴۰۱ ، ۲۹درصد می باشد که این نکته حاکی از این است که استان به طرحهای ملی و مهم توجه ویژه دارد و پیگیر جدی افزایش اعتبارات طرحهای ملی است
 لازم به ذکر است که مجری پروژه شرکت ساخت و توسعه زیربنایی های حمل ونقل کشور وابسته به  وزارت راه وشهرسازی می باشد .
از اصحاب رسانه و سایت های مورد نظر خواهش می کنم اطلاعات مربوط به اعتبارات طرحهای عمرانی استان را از منابع موثق دریافت نمایند وقدری هم انصاف بخرج دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار