مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد:
مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد با اشاره به جنگ روایت ها و لزوم جهاد تبیین در شرایط کنونی، گفت: راهبرد دشمن در این جنگ تصویرسازیِ غلط از واقعیات است.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 25 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی،، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده صبح شنبه در جمع طلاب حوزه علمیه خراسان شمالی، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهدای سلامت، اظهار کرد: رهبری معظم در این دیدار بار دیگر موضوع مهم جنگ روایت‌ها را مطرح کردند.

 

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد ادامه داد: مقام معظم رهبری با اشاره به مجاهدت‌های حضرت زینب کبری (س) بار دیگر موضوع جهاد تبیین را مورد تأکید قرار دادند؛ زیرا حضرت زینب (س) جهاد تبیین و جهاد روایت را راه انداخت و نگذاشت روایت دشمن از حادثه غلبه پیدا کند؛ بلکه کاری کرد که روایت او بر افکار عمومی غلبه یابد.

 

وی با اشاره به راهبردهای دشمن در جنگ روایت‌ها و مقابله با آن، ایران را مرکز فرماندهی ملت‌ها در جنگ اراده‌ها دانست و افزود: حقیقت این است که امروز در دنیا یک جنگ عظیم و چالش بزرگ برپاست؛ جنگ توپ و تفنگ نیست، اما جنگ اراده‌ها و عزم‌ها و سیاست‌ها و تدبیرهاست؛ ایران در جبهه‌ای از این جنگ در مرکز فرماندهی قرار دارد که افراد آن جبهه را ملت‌ها تشکیل می‌دهند؛ یعنی اتاق فرماندهی یک‌طرف این جبهه، ایران است.

 

آزموده با بیان اینکه امروز دشمن، جنگ را به عرصه و صحنه دیگری کشانده است، بیان کرد: هدف دشمن در این جنگ روایت‌ها تحریفِ حقایق و تضعیف امید و اراده است.

 

مدیر مدرسه علمیه تخصصی امام خامنه‌ای بجنورد راهبرد دشمن در این جنگ را تصویرسازیِ غلط از واقعیات ذکر کرد و گفت: در صحنه این جنگ تصویرسازی غلط از واقعیت‌ها راهبرد اصلی دشمن است و با امکانات وسیع خود قصد دارد تصویری غلط از وضع کشور ارائه دهد.

 

وی با بیان اینکه برای تصویرسازی غلط از وضعیت کشور توپخانه رسانه‌ای دشمن با تمام قوا فعال است، اضافه کرد: امروز دشمن امید و ایمان مردم را هدف گرفته است.

 

حجت‌الاسلام آزموده بیان کرد: اما حقیقت ماجرا این است که کشور در حال پیشرفت بوده و انقلاب و مبانی انقلابی در حال پیشرفت است؛ یعنی علی‌رغم برخی کاستی‌ها کلیت کشور به سمت مفاهیم انقلابی و آرمان‌های انقلابی و حقایق انقلابی حرکت می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه در این میان کلیدی‌ترین جهادِ جوانان بازنمایی واقعیت‌های امیدبخش است، تصریح کرد: در میدان جهادِ تبیین وظایف مهمی بر عهده جوانان و افسران جنگ نرم بوده و امیدآفرینی و غلبه بر توطئه یأس پراکنیِ دشمن از اولویت‌های اصلی در این جهاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار