تامین مسکن برای 21 هزار نفر از کارکنان از اولویت های معیشتی کارکنان است که برای این منظور پروژه های متعددی در سطح کشور در دست اقدام قرار دارد.
کد خبر: ۱۰۱۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۲ 24 December 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
معیشت و هوشمند سازی پلیس از مهمترین اولویت ها 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان مازندران، گفت: معیشت کارکنان و هوشمند سازی پلیس از مهمترین اولویت های فرماندهان انتظامی است. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ محمد علی نوری نژاد در سفر به استان مازندران از پروژه های عمرانی در دست اجرا در شهرستان های "سیمرغ و بهشهر" بازدید کرد .
سردار نوری نژاد در ادامه سفر به استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: دو موضوع معیشت و هوشمند سازی پلیس از اولویت های فرماندهی انتظامی است .
وی با بیان این که مسکن به عنوان یکی از موضوعات اصلی در بحث معیشت در سبد خانوار کارکنان انتظامی قرار دارد، تصریح کرد: تامین مسکن برای 21 هزار نفر از کارکنان از اولویت های معیشتی کارکنان است که برای این منظور پروژه های متعددی در سطح کشور در دست اقدام قرار دارد.
نوری نژاد دومین اولویت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی را هوشمند سازی پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: برای این منظور برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است تا ضمن بهبود خدمات انتظامی این خدمات در دسترس مردم قرار گیرد که نمونه آن 18 خدمتی است که در هفته ناجا به آن پرداخته شده است.
وی متناسب سازی و مدیریت گشت های هوشمند پلیس و نحوه اعزام گشت های پلیس را از موضوعات قابل توجه در این راستا برشمرد و بیان داشت: ایجاد سامانه خدمات الکترونیکی قضائی در کلانتری ها، اعمال مقررات راهنمایی و رانندگی از طریق دست افزارها و... از جمله اقدامات پلیس در این ارتباط است .
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر بررسی موانع موجود علیرغم موفقیت هایی که پس از پیاده سازی این طرح ها در پی داشته است، اذعان داشت: در بحث هوشمند سازی، هماهنگی و همراهی سازمان های مرتبط از الزامات این طرح است.
سردار نوری نژاد با اشاره به این که در این امر 16 سازمان با انتظامی همکاری خواهند داشت، گفت: باید هماهنگی های لازم در این امر صورت گیرد که ایجاد سامانه خدمات قضائی و همکاری ها و فضاسازی های ایجاد شده از طریق قوه قضائیه از جمله این اقدامات است.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر پیوستگی طرح ها، بیان کرد: با تقویت فرایندها و اقدامات انجام شده ، زمینه ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه فراهم خواهد شد.
-----------------------------------
پایان دی آخرین مهلت بخشودگی جرایم دوبرابری رانندگی 
رئیس پلیس راهور استان مازندران گفت: رانندگانی که تاکنون موفق به پرداخت جرائم مشمول دو برابری از 1399 به قبل نشده اند تا پایان دی فرصت پرداخت مبلغ جرایم خود را دارند 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نصرله بیگلری با اعلام این خبر گفت: تخلفاتی رانندگی الصاقی و تسلیمی که منجر به صدور قبض شده و با گذشت 2 ماه بدلیل پرداخت نکردن به دو برابر افزایش یافته اند مشمول بخشودگی می شوند و جرائمی که به وسیله دوربین ثبت شده اند مشمول این قانون نخواهند شد.
رئیس پلیس راهور مازندران تصریح کرد: این طرح به منظور کمک به شهروندان اجرا شده لذا رانندگان می توانند از این فرصت برای حذف جریمه های خود اقدام کنند.همچنین مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و یا سایت اینترنتی پلیس راهور120 به نشانی .ir120www.rahvar نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.
وی با تاکید بر این که برابر ابلاغیه راهور ناجا این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، تصریح کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه ۲ برابری آنها مجددا اعمال می‌شود.
سرهنگ بیگلری با اشاره به بکارگیری تجهیزات جدید توسط پلیس راهور در خصوص شناسایی رانندگان متخلف در کنار سامانه‌های الکترونیکی گفت: بر این اساس خودرو ی رانندگانی که بیش از 3 میلیون تومان بدهی جریمه دارند توسط مأموران پلیس راه و راهور در معابر برون و درون شهری توقیف و تا زمان پرداخت دیون معوق در پارکینگ متوقف می شوند.
---------------------------
شهدا اصلی ترین گوهر وجودی یعنی "جان" در راه خدا اهدا کردند 
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهید "سید ابراهیم جعفرنژاد " در شهرستان "بهشهر"، گفت: شهدا اصلی ترین گوهر وجودی خود یعنی "جان" را در راه خداوند متعال اهدا کردند. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمدعلی نوری نژاد در ديدار با خانواده شهيد "سید ابراهیم جعفرنژاد" شهیدان را بزرگترین سرمایه‌های معنوی جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: شهیدان به دفعات مختلف در صحنه های عملیاتی و میدان عمل امتحان خود را پس دادند که شهادت بالاترین آن محسوب می شود.
وي همچنین خانواده شهیدان را اسوه صبر و پایداری عنوان كرد و با اشاره به اينكه ادامه راه شهدا وظیفه همگانی است، گفت: خدمت شما رسیدیم تا پروردگار متعال از چراغ راه هدایت به ما کمک کند، چون دنیا وسوسه های زیادی دارد همه جوره هست اگر این چراغ ها، راهنماها و مشوق ها نباشد انسان راه را گم می کند بنابراین ما نیازمند این حضور و دیدارها هستیم.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این دیدارها این اجازه را داریم از طرف "فرماندهی معظم کل قوا رهبر معظم انقلاب" سلام حضرت آقا و سردار "اشتری" را خدمت شما برسانیم و درخواست کنیم برای همکاران شهید پلیس دعا کنید، چرا که دعا موثرترین عامل برای موفقیت در انجام وظیفه است.
گفتنی است؛ در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خانواده بزرگوار شهید "جعفرنژاد" قدردانی شد.
--------------------------
دستگیری عاملان زورگیری های سریالی از راننده های اسنپ 
فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و دستگیری عاملان 15 فقره زورگیری از راننده اسنپ درشهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی راننده ای در محدوده پاسگاه کلوده شهرستان محمودآباد مبنی بر زورگیری موضوع در دستور تیمی از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد دو جوان حدودا 35و37ساله با درخواست خودرو از اسنپ و پس از سوار شدن و طي مسير در خيابان هاي خلوت با تهديد سلاح سرد، خودرو را متوقف و مقادیری وجوه نقد و دیگر وسایل با ارزش او را زورگیری و متواری شدند.
فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: همزمان با رسیدگی پرونده توسط پليس آگاهي شهرستان به تعداد شاکیان پرونده افزوده و پرونده از اهميت خاصي برخوردار شد که با راهنمايي مالباختگان تصوير فرضي متهمان ترسيم و در اختيار واحد هاي گشتي پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ حسین زاده در ادامه اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده سرانجام پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهمان را که افرادی سابقه دار و تحت تعقیب مقام قضائی بودند را شناسایی وآنان را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان در محدوده حوزه کلوده دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئی علمی پلیس تا کنون به 15 فقره زورگیری از رانندهای اسنپ در سطح شهرستان اعتراف که با دستور قضائی تحقیقات از سارقان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
------------------------
واکنش سریع ماموران پلیس نور مانع از ادامه آتش سوزی در بازار شد 
فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: با حضور فوری و کمک ماموران انتظامی به عوامل آتش نشانی در پاساژی در شهرستان نور، آتش سوزی مهار و از ایراد خسارات به دیگر مغازه ها جلوگیری شد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار اظهار داشت: بامداد روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در حین گشت زنی متوجه دود غلیظی از بازار شدند که بلافاصله موضوع آتش سوزی به ماموران آتش نشانی اطلاع رسانی شد.
وی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی تعداد 4 باب مغازه دچار حریق شد و خساراتی را به بار آورد، افزود: در جهت تسهیل در عبور و مرور مسیر بازار و پیشگیری از سرقت اموال مردم وکسبه، تعداد سه اکیپ از ماموران انتظامی و راهور شهرستان نور تا پایان عملیات اطفاء حریق در محل حضور یافتند.
فرمانده انتظامی نور در پایان خاطرنشان کرد: علت اولیه آتش سوزی توسط آتش نشانی شهرستان در حال بررسی می باشد.
-----------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار