معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مجمع عمومی هیات مدیره شرکت پلی اکریل اصفهان به مدت یک ماه بمنظور تکمیل فرایندهای محتوایی بر اساس حقوق تجارت به تعویق افتاد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۳ 22 December 2021

امیر رضا نقش در حاشیه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید استان اعلام کرد: شرکت پلی اکریل اصفهان با بیش از چند دهه قدمت یکی از اصلی ترین بنیان های تولید منابع اولیه صنایع نساجی کشور است که با اتخاذ تمهیدات لازم در کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید پس از تتبع، بررسی و تصمیم سازی در روند استفاده از شرایط بازپرداخت تسهیلات، مقرر شد مجمع عمومی هیات مدیره این شرکت به مدت یک ماه بمنظور تکمیل فرایندهای محتوایی تسری حقوق تجارت به تعویق افتد.

وی با بیان اینکه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نوبت دوم بمنظور انتخاب اعضای هیات‌مدیره انجام خواهد شد، ادامه داد: اتفاقات خوب و راهگشایی در مورد بدهی‌های بانکی و دشواری‌های واردات شرکت پلی اکریل اصفهان صورت پذیرفته است و در این موضوع دغدغه ای وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: این شرکت همچون گذشته با صلابت در حال فعالیت و تولید است و حقوق کارکنان و پرسنل بدون هیچگونه خللی در حال پرداخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار