نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: عملکرد خیریه شجره طیبه و حمایت از نخبگان بی‌بضاعت کار ریشه‌داری است که باید ادامه‌ دار باشد.
کد خبر: ۱۰۱۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۱ 19 December 2021

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار اعضای هیئت امنای خیریه شجره طیبه با بیان اینکه شناسایی و حمایت از افراد با استعداد، باعث رشد و بالندگی نیروهای جوان و مستعد می شود گفت: شجره طیبه درخت ریشه داری است که با هر وزش بادی سقوط نخواهد کرد و کار خیریه شجره طیبه اثر رشد و توسعه برای کشور و اجتماع دارد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه حمایت از افراد نیازمند باید در برنامه ای مدون و دنباله دار پیگیری شود افزود: بهتر است بجای توزیع غذا به صدها نفر، یک کیسه برنج به هر نیازمند اختصاص یابد و با زیرپوشش قرار دادن افراد بی بضاعت به ماندگاری و اثر بخشی آن بیشتر دست یابیم.
آیت الله طباطبایی با بیان اینکه درحال حاضر ورودی دانشگاه ها گزینش لازم برای جذب نخبگان را ندارد افزود: امیداست کسانی که به دیگر کشورها رفته اند سفیر ایران درآن کشور باشند و تبلیغات سوئی که از ایران میشود را از اذهان جهانیان پاک کنند.
رئیس هیئت مدیره خیریه شجره طیبه نیز در این دیدار با بیان اینکه این خیریه از 18 سال قبل به منظور شناسایی و حمایت از نخبگان بی‌بضاعت شکل گرفته گفت: این خیریه از دانش آموزان و دانشجویان نخبه بی بضاعت با ضریب هوشی 130 به بالا حمایت می کند و تاکنون از هزار نخبه حمایت صورت گرفته است.
حسین سیستانی با اشاره به اینکه این خیریه 17 شعبه هم در دیگر استان ها دارد افزود: دانش آموزان و دانشجویان نخبه‌ای که به علت فقر زمینه ادامه تحصیل آنها نیست و از یک مقطعی به بعد تحت تاثیر جو فقر، ترک تحصیل کرده باشند، شناسایی شده و زمینه رشد آنها را فراهم می سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار