فرماندار دالاهو در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو از تزریق دوز سوم واکسن کرونا به ١ هزار و ٧٨٧ نفر از جمعیت شهرستان خبر داد و گفت: ۶ مرکز ثابت در دالاهو آماده واکسیناسیون است.
کد خبر: ۱۰۱۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ 17 December 2021

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز بهداشت شهرستان، تا ٢۵ آذر ماه، ٩۴/٧ دهم درصد از جمعیت بالای ١٢ سال نوبت اول و ٧٨/۶ دهم درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی افزود: ٩٨/۵ درصد از جمعیت هدف بین ١٢ تا ١٨ سال نیز نوبت اول و ٨٠/۴ درصد نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

فرماندار شهرستان دالاهو ادامه داد: ٧١٢ نفر از جمعیت عشایری که در شهرستان حضور داشتند نیز نوبت اول واکسن را از طریق تیم سیار دریافت کردند.

وی با اشاره به برگزاری هفتگی جلسات وضعیت ایمن سازی کرونا شهرستان در ستاد مرکز بهداشت، خاطر نشان کرد: این جلسات پنج شنبه‌ها در ستاد مرکز بهداشت شهرستان برگزار می‌شود و بر مبنای آمار مراکز و خانه‌های بهداشت، در صورتی که پوشش واکسیناسیون ضعیف باشد، برای موارد ضعیف با هدایت و همکاری کارشناسان ناظر ستادی تیم‌های سیاری تشکیل و اعزام خواهد شد.

محمدی تاکید کرد: تیم سیار نیز طی هفته آینده به خانه بهداشت زرده و داراب، ریجاب و همچنین شهر ریجاب و شهر کرند (مرکز شماره یک و دو) اعزام خواهد شد.

به گفته محمدی دوز سوم واکسن کرونا تا کنون به ١ هزار و ٧٨٧ نفر تزریق شده که شامل ۵/۶درصد است و شهرستان دالاهو دارای ۶ مرکز ثابت تزریق واکسن می‌باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار