برای آغاز عملیات اجرایی مترو پردیس در انتظار جابجایی ۵۰۰ اصله درخت توسط شهرداری تهران هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 13 December 2021

به گزارش تابناک تهران، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران گفت: در انتظار صدور مجوز شهرداری تهران جابجایی ۵۰۰ اصله درخت برای آغاز عملیات اجرایی مترو پردیس هستیم.
حبیب‌الله طاهرخانی درباره جدیدترین وضعیت مترو پردیس افزود: اخیرا جلسه ای بین وزیر راه و شهرسازی، شهردار تهران و استاندارد تهران برای هماهنگی کل سیستم‌های قطار حومه استان تهران برگزاری شد.

وی گفت: برای مترو توافق کردیم زمینی را تغییر کاربری داده و آنرا در اختیار شهرداری تهران قرار دهیم.

طاهرخانی در باره مترو پرندگفت: زیرسازی روسازی این پروژه تقریبا تمام شده. ایستگاه هم حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به این‌‌که درباره مترو پردیس نیز مانع شروع عملیات اجرایی آن 500 اصله درخت است که باید جابجا شود، اظهار کرد: برای این کار منتظر شهرداری تهران هستیم تا مجوزهای لازم را صادر کند.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با یادآوری این‌که این 500 اصله درخت در ورودی سعیدآباد پارک سرخه حصار قرار دارد، تصریح کرد: این درختان به مکان دیگری منتقل خواهند شد و قصدی برای از بین بردن آنها وجود ندارد. مکان این کار هم مشخص شده و منابع طبیعی هم زمین را در اختیار ما قرار داده است.

وی گفت: در جلسه‌ای که داشتیم قرار شد شهرداری تهران سریع‌تر روی این موضوع مساعدت کرده و مجوز لازم را بدهند جابجایی صورت بگیرد. به این ترتیب می‌توانیم عملیات اجرایی مترو پردیس را آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار