معاون استاندار تهران:
معاون اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر برخورد جدی با نانوایان گران‌فروش و کم فروش گفت: طبق ساز و کار جدید در سهمیه این واحدها تجدید نظر می شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ 13 December 2021

به گزارش تابناک تهران، حشمت الله عسگری صبح دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان تهران اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته موضوع حمل آرد در سطح استان مطلوب بوده و مشکلات قبلی رفع شده است.

وی بر ضرورت درج قیمت واحدهای نانوایی در انظار مشتریان تاکید کرد و افزود: با نانوایی‌های که اقدام به کم فروشی و گران‌فروشی کنند با ساز و کار جدید برخورد خواهد شد و در سهمیه اختصاص یافته به آنها تجدید نظر خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت بروز رسانی و بازسازی کارخانجات تولید آرد استان عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی ذیربط بر اساس چک لیست تأیید شده نظارت و ارزیابی لازم را در خصوص کارخانجات آرد به عمل آورند.

عسگری با تاکید بر بروز رسانی کارخانجات آرد گفت: بر اساس برنامه زمانبندی تعیین شده تمامی کارخانجات آرد استان باید ظرف مدت ۵ سال اقدام به بازسازی نمایند در غیر این صورت به ازای هر سال ۲۰ درصد از سهمیه آنها کسر و به کارخانجات دارای شرایط واگذار خواهد شد.

وی با اشاره به خرید قراردادی گندم برای واحدهای صنفی صنعتی که عمده مواد اولیه آنها گندم و آرد می‌باشد، افزود: اداره غله و دستگاه‌های مرتبط اطلاع رسانی لازم را در این خصوص به کارخانجات و واحدهای مربوطه و جامعه هدف کشاورزان سطح استان به عمل آورند تا در روند تولید این واحدها خللی ایجاد نشود.

معاون اقتصادی استاندار تهران بیان داشت: با توجه به جابجایی و انتقال وظایف دبیرخانه کارگروه آرد و نان استان از سازمان صمت به جهاد کشاورزی و زیر مجموعه ترتیبی اتخاذ شود تا در این برهه متقاضیان دچار سرگردانی نشوند و خدمات لازم ارائه شود.

عسگری همچنین با اشاره به درخواست جابجایی و تغییر مکان واحدهای نانوایی تاکید کرد: انتقال و جابجایی این واحدها مشروط به عدم اخلال در ارائه خدمت در محله و رضایتمندی در مکان جدید باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار