موسوی ارشد اولویت این فعالیت‌ها را غربالگری روانی و اجتماعی به عنوان نقشه راه اجرای تمام برنامه‌ها ذکر کرد که همه دانش آموزان را زیر پوشش قرار می دهد.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 10 December 2021

کارگاه آموزشی-توجیهی طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان(نماد) در سالن اجتماعات اداره اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با حضور مدیران و مشاوران و مدرسین استانی این طرح برگزار گردید.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در کارگاه اموزشی-توجیهی طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان (نماد) : فعالیت های پرورشی و فرهنگی باعث پیشگیری از آسیب های اجتماعی می شود.

سید قدرت موسوی ارشد در این جلسه گفت : تمام فعالیت های حوزه پرورشی مانند پرداختن به سه منشور نورانی قرآن ، عترت و نماز و فعالیت های فرهنگی_هنری می تواند از آسیب های اجتماعی پیشگیری نماید.لازمه مدیریت آسیب های اجتماعی تشخیص سریع و هوشمندانه الویت ها می باشد.

موسوی ارشد خاطر نشان کرد : این طرح محوری‌ترین طرح آموزش و پرورش برای توانمندسازی و ارتقای مهارت ها و نظام مراقبتی اجتماعی دانش آموزان است.

وی ادامه داد : اگر می‌خواهیم آسیب‌های اجتماعی را درمان کنیم باید به ریشه‌ها و نشاط اجتماعی توجه و بر توانمندسازی تمرکز کنیم.

موسوی ارشد اولویت این فعالیت‌ها را غربالگری روانی و اجتماعی به عنوان نقشه راه اجرای تمام برنامه‌ها ذکر کرد که همه دانش آموزان را زیر پوشش قرار می دهد.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه افزود: نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ( نماد) شامل سه نظام ارتقایی ، مراقبتی و حمایتی می باشد که در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تمام مدارس شهرستان بویراحمد شامل ۶۱۶ مدرسه و ۶۱هزار و ۸۷۷ دانش آموز را را در بر می گیرد.

موسوی ارشد با اشاره به تعهدات مشترک عضو ائتلاف ملی نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان ( نماد) ، ارائه خدمات آموزشی، پیشگیرانه، اشتراک گذاری ظرفیت ها و حمایت از اجرای پروژه های علمی و پژوهشی در راستای استقرار نماد را خواستار شد ‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار