مدیر شرکت عمران و مسکن‌سازان استان فارس بر اجرای طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی کازرون تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۸ 03 March 2015

به گزارش فارس از کازرون، سید حمید اشرفی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد شهرستانی توانمندسازی و ساماندهیسکونتگاه‌های غیررسمی کازرون با ارائه طرح توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، بر لزوم اجرای آن تأکید کرد و اظهار داشت: شهر کازرون شایسته توجه و رسیدگی بیشتر به وضعیت سکونتگاه و ساکنان آن است که در این راستا توسط شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تمهیداتی در نظر گرفته شده تا نسبت به ارتقا سطح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این مناطق اقدام شود.

وی از تخصیص بودجه‌ای از محل اعتبارات ملی برای احداث نخستین خانه محله شهر کازرون در محله باقرآباد خبر داد و افزود: شهرداری کازرون نسبت به طراحی آن در اسرع وقت و قبل از پایان سال اقدام کند تا مراحل بعدی نیز صورت گیرد.

مدیر شرکت عمران و مسکن‌سازان استان فارس بیان داشت: همزمان با احداث خانه محله در کازرون، شهرداری نیز نسبت به احداث فضای سبز محله اقدام کند.

در ادامه این جلسه نصیر عباس‌زاده مدیر دبیرخانه ستاد استانی توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: شهرداری و فرمانداری کازرون به‌عنوان دبیر و رئیس ستاد شهرستانی، نهاد توانمندسازی در دستگاه‌های عضو را تشکیل دهند و شهرداری نیز نسبت به معرفی آن‌ها به دبیرخانه ستاد استانی اقدام لازم را صورت دهد.

وی در ادامه با ارائه گزارشی به پرسش‌های اعضای حاضر در جلسه در مورد این طرح پاسخ داد.

در این جلسه حمیدرضا گرامی فرماندار کازرون ضمن تقدیر و تشکر از توجه شرکت عمران و بهسازی به این شهرستان و اختصاص بودجه برای احداث خانه محله، بر جدی بودن اجرای این طرح با استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی علما تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی و اجرایی کازرون برای اجرای این طرح همکاری ویژه کنند.

در ادامه این نشست سید مهدی مکی شهردار کازرون خلاصه‌ای از اقدامات صورت گرفته در سطح سکونتگاه‌ها توسط شهرداری کازرون ارائه داد و خواستار توجه بیشتر به این موضوع در سطح شهر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار