رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی را شاکله تفکر بسیج دانست و گفت: براین اساس تولید قدرت، فرهنگ و تمدن برای انقلاب اسلامی در گرو این تفکر است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵ 20 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا «شهریار حیدری» روز شنبه در گفتگو با تبریک هفته بسیج، افزود: هفته بسیج یادآور فداکاری و از خودگذشتگی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمن بعثی ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

وی اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که همیشه بر نقش مردم و اهمیت حیاتی آن در تامین سلامت و موفقیت نظام تاکید می‌کردند، با درایت خاصی در آذرماه ۱۳۵۸، طی بیاناتی ضرورت تشکیل مدرسه عشق یا همان بسیج مستضعفان را اعلام فرمودند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: کشورمان طی چهار دهه گذشته همواره مورد هدف توطئه‌های مختلف قرار داشته و این امر در حالی است که این دسیسه‌ها با همت بسیجی مردم خنثی شده است.

حیدری ادامه داد: ایران اسلامی به مدت هشت سال درگیر جنگ تحمیلی از سوی بعثی‌ها بود، اما مردم در قالب نیرو‌های بسیجی اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران به دشمنان واگذار شود.

او با تاکید بر اینکه بسیج بر گرفته از آرمان‌های والای امام خمینی (ره) است، گفت: رهبر کبیر انقلاب تاکید جدی بر انقلاب مردمی داشتند و همواره بر مردم تکیه کردند.

وی با تبریک هفته بسیج به تمامی دست اندرکاران و بسیجیان استان کرمانشاه و حوزه انتخابیه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین، گیلانغرب اضافه کرد: امید است با تفکر بسیجی و انقلابی ادامه دهنده راه شهیدان و آرمان‌های کشور عزیزمان ایران اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت دارد.

پنجم آذر سال ۵۸ سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) است و از ۲۹ آبان به مدت هفت روز به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار