استاندار قم معیشت و نظارت بر بازار، توزیع اقلام اساسی، استفاده از ظرفیت گردشگری شهر قم و حمایت از سرمایه گذاری در استان را از اولویت‌ها و فوریت‌های کاری مهم استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۰۰۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶ 16 November 2021

به گزارش تابناک قم، استاندار قم در جلسه شورای اداری فراگیری واکسیناسیون بیماری کرونا را از فوریت‌های مورد نیاز استان عنوان کرد و گفت: با هدف پیشگیری از موج ششم، افزایش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

آقای شاهچراغی گردشگری و زائر پذیر بودن استان را به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم برای ایجاد درآمد پایدار و رونق کسب و کار‌ها در استان عنوان کرد و گفت: در زمینه گردشگری نیازمند تهیه پیوست فرهنگی هستیم که با توجه به نظر مراجع، و نخبگان حوزوی و با توجه به ملاحظات مختلف دینی و مذهبی شهر قم این پیوست تهیه خواهد شد.

وی سرمایه گذاری را یکی از اولویت‌های مهم استان عنوان کرد و افزود: باید ورود سرمایه گذار به قم تسهیل شود و موانع پیش پای سرمایه گذاران برداشته شود تا قدرت مالی استان را بالا ببریم.

استاندار مردمی سازی اقتصادی و بهره بردن از ظرفیت گروه‌های جهادی و نخبگان، گروه‌های مردم نهاد و خیرین تاکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان استانی لازم است پای کار باشند و با حضور و رصد میدانی و با سرکشی در جغرافیای موضوع مسایل اساسی مردم و استان را پیگیری کنند.

آقای شاهچراغی با اشاره به اهمیت توجه به موضوع عفاف و حجاب در شهر قم گفت: قم به عنوان مرکز انقلاب و شهر باور‌های و اعتقادات دینی و مذهبی در جهان باید با توجه به نظرات مراجع و ظرفیت نخبگان حوزه علمیه با نگاه‌های ایجابی این موضوع مدیریت شود.

استاندار قم گفت: با هدف رسیدگی به مشکلات و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم استان دفتر ویژه رسیدگی به مسائل راه اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار