طی حکمی از سوی مهندس کامران جهانبازی ریاست سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهندس رحیم دوستی سوق به عنوان رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۷ 15 November 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، طی حکمی از سوی مهندس کامران جهانبازی ریاست سازمان نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد ، مهندس رحیم دوستی سوق به عنوان رئیس نمایندگی نظام مهندسی شهرستان کهگیلویه منصوب شد.
مهندس رحیم دوستی سوق دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مهندسی مکانیک و سابقه کار در حوزه تاسیسات ساختمان از سال ۹۲ تا کنون می باشد.
بنابراین گزارش معارفه رئیس دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی در دهدشت با حضور ریاست سازمان و مهندس جهانگیر احسانی خزانه دار سازمان برگزار شد.
جهانبازی در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مهندس دهش ابراز امیدواری کرد دوره مسئولیت مهندس دوستی همراه با هماهنگی هیات مدیره و کسب رضایت حداکثری شهروندان شهر دهدشت باشد.
وی گفت : ارتقا جایگاه و اعتلای سازمان با ایجاد فضای تعامل و همکاری مبنی بر پاسخگویی کارمندان سازمان با مهندسین و دفاتر نمایندگی در سطح استان یکی از اولویت های کاری هیات مدیره است.
مهندس جهانبازی همچنین اظهار داشت:تلاش می کنیم مشکلات مربوط به سیستم ارجاع را برطرف و جلسات هیات مدیره سازمان را به صورت فصلی جهت ارتباط بهتر و آشنایی بیشتر با مشکلات دفاتر نمایندگی در شهرستانها برگزار نماییم.

انتصاب و معارفه رئیس نظام مهندسی کهگیلویه

جهانبازی مچنین بعد از بازدید از زمین محل احداث ساختمان نمایندگی دهدشت اظهار داشت : تلاش خود را در جهت احداث و تکمیل ساختمانی در خور شان و جایگاه سازمان نظام مهندسی در شهر دهدشت با رعایت اصول مقررات ملی ساختمان به کار خواهیم بست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار