مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از راه‌اندازی سامانه «نظام پیشنهادات» خبر داد و گفت: نفرات برتر شرکت کننده در این سامانه جایزه نقدی دریافت می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹ 14 November 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،مجید الهی راد بابیان اینکه راه اندازی سامانه نظام پیشنهادات در جهت تحقق طرح امداد هوشمند و مردمی شدن این نهاد است، اظهار کرد: یکی از راهکارهای ارتقای عملکرد راه‌اندازی نظام پیشنهادات است که به همین منظور در راستای بهبود مستمر فرآیندها سامانه نظام پیشنهادات در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه سامانه نظام پیشنهادات از دهم مهرماه به‌صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، اضافه کرد: م ردم می‌توانند با ورود به بخش ارائه پیشنهادهای خارج سازمانی، پیشنهادهای خود را در جهت بهبود عملکرد کمیته امداد ارائه دهند.

وی به تشریح نحوه مشارکت در این سامانه اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندانمی توانند از طریق ورود به سامانه در قسمت ثبت پیشنهادها، ابتدا کد ملی و سپس نام و نام خانوادگی، شماره تماس وارد و رمز عبور انتخاب شود و سپس در فرم ثبت پیشنهاد، اطلاعاتی از قبیل عنوان پیشنهاد، تشریح وضع موجود، ارائه پیشنهاد بهبود، فایل‌های ضمیمه تکمیل و سپس گزینه ثبت را انتخاب کنند.

الهی راد اضافه کرد: پس از ثبت پیشنهاد در سامانه، کد پیگیری به پیشنهاددهنده تخصیص می‌یابد که می‌تواند کلیه مراحل بررسی پیشنهاد خود را در سامانه پیگیری نماید.

وی با تأکید بر اینکه پیشنهادها نباید تکراری باشد اظهار کرد: پیشنهادها باید در راستای بهبود اهداف و برنامه‌های امداد، بهبود فرآیندهای فعلی، بهبود ارائه خدمات امداد و بهبود وضعیت نیروی انسانی امداد باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار