کد خبر: ۱۰۰۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳ 05 November 2021

پست بانک یکی از بانک های دولتی است که فعالیت خود را جهت خدمات رسانی به نقاط محروم و مناطق روستایی در سال ۱۳۷۵اغاز و با ارائه خدمات ارتباطی در نقاط دور مناطق روستاها ، از گسترده ترین بانک‌های ارتباطی کشور محسوب می شود.
شعبه پست بانک گچساران یکی از همین شعبه های فعال در شهرستان و روستاهای گچساران می باشد که با مدیریت جمال دانش از اسفند ماه سال جاری تاکنون به سبب عملکرد مناسب در زمینه تسهیلات و شاخص های بانکی و مالی در بازه زمانی کوتاه ،این شعبه به عنوان شعبه برتر استان و سپس از لحاظ سودآوری در شهریور ماه امسال به عنوان شعبه اول در کشور معرفی شد.
همچنین جمال دانش به عنوان ریس برتر شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از طرف مدیر عامل پست بانک کشور مورد تشویق و تجلیل قرار گرفت.
با انتقال و تصمیم مدیریت شعب استان کهگیلویه و بویراحمد که اکنون در مدیریت شعب استان قم فعالیت می کند ،جمال دانش را که ریس شعبه بهمئی با رزومه قابل قبول و مورد تایید مدیریت بود ،به ریاست شعبه پست بانک شهرستان گچساران معرفی ، و وی توانست در زمان کوتاه فعالیت خود با ارائه عملکرد مثبت و تغییرات چشم گیر در همه شاخص های بانکی، رونق کسب و کار بازاریان ،رواج افراد نیازمند در قالب ارایه تسهیلات و تکریم ارباب رجوع بر پیشبرد اهداف خود تأثیر گذار باشد.
ریس پست بانک شهرستان گچساران در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: پست بانک، تنها بانکی می باشد که خدمات متنوع بانکی در شهرها و روستاهای دور افتاده کشور ارائه می دهد. که در این راستا در شهرستان گچساران این بانک دارای یک شعبه فعال و ۱۱باجه روستایی در منطقه می باشد.
جمال دانش با اشاره به عملکرد خود در شعبه نسبت به افزایش چشمگیر درآمد و سود بانکی ، افزود:با آغاز به کار من در این شعبه از اسفند ماه سال جاری با ارایه عملکرد و برنامه های متنوع بانکی به همشهریان و بازاریان اصناف در قالب تسهیلات مختلف و آسان ، در زمان کوتاه این شعبه از لحاظ سودآوری به عنوان شعبه برتر کشور معرفی و مورد تمجید قرار گرفت.
وی یکی از مهم ترین موفقیت های این بانک را ارایه طرح مروارید پست بانک به افراد نیازمند شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: طرح مروارید پست بانک با اهداف کمک به رونق کسب و کار بازاریان،تولید و اشتغال و مهم تر از همه کمک به افراد نیازمند به تسهیلات از نیمه دوم مرداد تا آخر شهریور ماه ،با اعتباری بالغ بر ۱۵۰میلیارد ریال در قالب خرید کالا های اساسی با همکاری فروشگاه‌های لوازم خانگی،مصالح فروشی و موبایل فروشی شهرستان در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.
دانش خاطر نشان کرد: این طرح بدون نیاز به سپرده گذاری از سوی مشتری می باشد و همچنان برای رعایت حال مردم ادامه دارد و به زودی با طلا فروشان شهر برای خرید طلا در قالب ارایه تسهیلات به مردم قرار داد خواهیم بست.
وی عنوان کرد: رشد منابع حاصل از ارایه طرح مروارید،باعث در اختیار گذاشتن تسهیلات ارزان قیمت (قرض الحسنه)از سوی اعضای هئیت مدیره بانک به شعبه گچساران گردیده است.
دانش تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی مشتری را از رکن اصلی خدمات این شعبه دانست و گفت: دادن تسهیلات بدون سپرده گذاری،وصول تسهیلات کمتر از یک هفته به مشتری از لحظه مراجعه به بانک و گرفتن یک ضامن برای تسهیلات ۵۰میلیون تومانی از مهم ترین دلایل رضایت مندی مشتری از این شعبه در شهرستان می باشد.
وی رشد ۴۰۰درصدی افزایش منابع بانکی،رشد ۲۰۰درصدی درآمدهای بانکی و کاهش مطالبات بانک را از دیگر موفقیت های خود در این شعبه برشمارد و افزود:جذب پیمانکاران و صدور ضمانت نامه بانکی باعث تجهیز و افزایش منابع این شعب گردیده که در ادامه با صدور انواع ضمانت نامه بانکی منجر به سودآوری و افزایش درآمد شعبه می باشد،که قبل از شروع به کار ما در این شعبه این امر کمتر اتفاق افتاده بود.
دانش از دیگر خدمات موفق این شعبه را ارایه دستگاه کارت خوان به مشتریان عنوان کرد و اظهار داشت:از زمان شروع به کارم در شعب شهرستان ،تعداد زیادی دستگاهای کارت خوان اهم از سیار و ثابت در مرکز شهر تا دور افتاده ترین نقاط روستایی برای سهولت کار مشتری و توسعه خدمات بانکی در روستاها در اختیار مشتری قرار دادیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار