_کتاب «روابط عمومی ایرانی با استاندارد‌های جهانی» نوشته دکتر حمید شکری خانقاه به اهتمام محمدرضا پارسیان در پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران رونمایی شد.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۷ 04 November 2021
_کتاب «روابط عمومی ایرانی با استاندارد‌های جهانی» نوشته دکتر حمید شکری خانقاه به اهتمام محمدرضا پارسیان در پنجاهمین سالگرد تاسیس انجمن روابط عمومی ایران رونمایی شد.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی انجمن روابط عمومی ایران، این مراسم با حضور استادان عرصه روابط عمومی، علوم ارتباطات و رسانه، از جمله استاد حسینعلی افخمی مدیر گروه روابط عمومی دانشگاه علّامه طباطبایی، استاد خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و اعضای هیئت مدیره انجمن، استاد حکیمیان رئیس کمیته استان‌های انجمن، استاد غلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری هفته بزرگداشت روابط عمومی کشور، استاد امیر عباس تقی پور دبیر شورا و دبیر کل کنفرانس بین المللی روابط عمومی الکترونیک و تنی چند از مدیران روابط عمومی وزارتخانه ها، مدیران و کارشناسان روابط عمومی به همراه مهمانانی از انجمن‌های روابط عمومی سایر استان‌ها برگزار شد.

کتاب «روابط عمومی ایرانی با استاندارد‌های جهانی» شامل‏ ۳۰۰ اندیشه با استاندارد‌های جهانی و نکته‌های ارتباطاتی تخصصی بومی‌سازی‌شده از ۸۵ استاد و ‏متخصص روابط عمومی و ارتباطات جهانی، ‏۱۰۰ ایده تخصصی و راهبردی از حمید شکری خانقاه نویسنده کتاب برای توسعه روابط عمومی ایرانی ‏هم‌سو با با استاندارد‌های جهانی، ‎عصاره‌ی دیدگاه‌های بزرگ در جمله‌های کوتاه بوده و نخستین کتاب ویژه سخنرانان، مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی و ‏ارتباطات است.

این کتاب نتیجه شش سال تلاش محمدرضا پارسیان و حمید شکری ‏خانقاه توسط نشر پشتیبان، پیشکش به جامعه روابط عمومی ایران است.

در مقدمه این کتاب آمده است: روابط عمومی راهبردی و تخصصی در ایران در مسیر جهانی قرار دارد و استاندارد‌های جهانی به طور اجتناب ناپذیری بر روابط عمومی کلیشه‌ای و بومی غلبه می‌کنند. تعاملی شدن بر خط بودن، کنشگری و همه گیری ارتباطات، تسهیل گری روابط مردم، سازمان و دولت را سرعت می‌بخشد، معیار‌های جهانی روابط عمومی در سازمان‌ها به یک «پاندمی روابط عمومی یکپارچه» جهانی تبدیل می‌شود و از این رهگذر روابط عمومی ایرانی به معیار‌ها و استاندارد‌های جهانی نزدیک‌تر می‌شود..

کتاب روابط عمومی ایرانی با استاندارد‌های جهانی با این ایده شکل گرفت؛ شنبه‌های روابط عمومی پیام هر هفته ما به جامعه روابط عمومی ایران باشد. هر هفته در قالب پیامی کوتاه نقدی بر وضع موجود و تلنگری بر نظام ارتباطات کشور داشتیم و نهایتا ایده‌ای و پیشنهادی برای ایجاد وضع مطلوب و یافتن زبان مشترک جهانی ارایه می‌شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار