سخنگوی سپاه پاسداران گفت: آمریکایی ها در ۳ مرحله از بازگشت نفت سرقت شده به ایران ممانعت کردند اما خوشبختانه با اقتدار و اشراف نیروی دریایی سپاه شکست خوردند.
کد خبر: ۱۰۰۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 04 November 2021
آمریکایی ها در ۳ مرحله از بازگشت نفت سرقت شده به ایران ممانعت کردند/ پایان ماجراجویی دزدان دریایی بدون شلیک حتی یک تیر
به گزارش «تابناک البرز» سخنگوی سپاه پاسداران گفت: ۱۳ آبان تقارن ۳ مناسبت تبعید امام (ره)، شهادت دانش آموزانی که برای مبارزه با استکبار به میدان آمده بودند و تسخیر لانه جاسوسی است.
سردار رمضان شریف افزود: ۴۰ سال از این وقایع می گذرد و رویارویی ما با آمریکایی ها همچنان ادامه دارد زیرا آنها حاضر نیستند استقلال ملت ایران را به رسمیت بشناسند. غرب در تلاش است همانند شرایط رژیم گذشته خود را به مرحله ای برساند که امکانات کشور ما را در اختیار بگیرد.
وی اظهار داشت: همانگونه که ما تلاش می کنیم آمریکایی ها را از در خارج کنیم آنها در تلاش برای ورود از پنجره هستند، آمریکا در طول سال های گذشته با ایجاد نا آرامی های مرزی، جنگ تحمیلی، ایجاد گروه های نیابتی اعم از داعش، فشارهای اقتصادی و تهاجم فرهنگی علیه ایران برخاسته است.
وی گفت: آموزه های دفاع مقدس، هدایت ها و راهبری های امامین انقلاب شرایطی را به لحاظ دفاعی و نظامی برای ما فراهم کرده است که قادر هستیم از منافع و جغرافیای ایران و حامیان آن پاسداری کنیم.
شریف افزود: حادثه ای که در جریان آن تقابل آمریکایی ها برای حمایت از کسانی که در تلاش بودند نفت ایران را سرقت کنند، صورت گرفت نیازی به توصیف ندارد، آنها در ۳ مرحله از اینکه نفت سرقت شده به ایران بازگردد اما خوشبختانه با اقتدار و اشراف نیروی دریایی سپاه شکست خوردند.
وی اظهار داشت: با توجه به درک آمریکایی ها در مقاطع مختلف از اقتدار ایران، آنها بدون شلیک حتی یک تیر به ماجراجویی خود پایان دادند و خوشبختانه عزت و اقتدار برای ملت ایران توسط نیروی دریایی یک بار دیگر به اثبات رسید.
شریف گفت: این نخستین رویارویی ایران با آمریکایی ها در خلیج فارس نیست و پیش از این برخی موارد به دلایلی توسط ایران رسانه ای نشد و آنها هم در سکوت این مسائل را گذراندند. البته در برخی مقاطع نیاز است ملت ما از رفتارهای خصمانه دشمن آگاه شود.
وی افزود: تمام ادعای آمریکا با حضور نامشروع در خلیح فارس برقراری امنیت آبراه های بین المللی است اما برای مقاطعی همسایگان ایران و دیگر کشورهای دنیا باید بدانند حضور آمریکا برای ایجاد منافغ و شرارت علیه کشورهای مستقل منطقه از جمله جمهوری اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار