رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد از افزایش 4 هزار تومانی قیمت مرغ در هر کیلو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹ 30 October 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی،حسین قاسم زاده اظهار کرد: گوشت مرغ کشتار روز در خراسان شمالی که تا روز چهارشنبه با نرخ ۲۴۹ هزار ریال عرضه می شد پنجشنبه به ۲۹۰ هزار ریال افزایش یافت.

وی گفت: ستاد تنظیم بازار کشور قیمت گوشت مرغ کشتار روز را به ازای هر کیلوگرم از این محصول ۲۹۰ هزار ریال مصوب کرده است که در استان اجرایی شده است.

رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد افزود: این قیمت هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اما با توجه به تغییر قیمت گوشت مرغ در تهران که ۲۹۰ هزار ریال تحویل درب واحد صنفی و ۳۱۰ هزار مصرف کننده تعین شد، شهرستان ها و استان ها به طبع آن انتظار تغییر قیمت در این زمینه را داشته اند که قیمت ۲۹۰ هزار ریال برای هر کیلو فعلا تثبیت شده است.

وی در خصوص افزایش قیمت به ۳۱۰ هزار تومان برای مصرف کننده نیز گفت: تصمیم افزایش قیمت مجدد به ستاد تنظیم بازار کشور بستگی دارد.

قاسم زاده تصریح کرد: پیش از این ستاد تنظیم بازار قیمت قبلی مرغ را ۲۴۹ هزار ریال اعلام کرده بود و استان خراسان شمالی از معدود استانهایی بود که این قیمت را رعایت و با همین نرخ به فروش می رساند.

رییس اتحادیه لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد بیان داشت: در حال حاضر کمبودی در عرضه مرغ نداریم اما به دلیل وجود بار روانی افزایش قیمت مرغ، خرید بیش از نیاز در برخی مناطق داریم.

وی در ادامه افزود: روزانه در سطح بجنورد ۲۱ تُن و در سطح استان نیز حدود ۵۰ تُن گوشت مرغ توزیع می شود.

قاسم زاده در خصوص قیمت گوشت قرمز نیز افزود: با توجه به آزاد شدن صادرات، در گوشت گوساله با افزایش ۱۲ هزار تومانی قیمت مواجه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار