توهین به فرکی و دایی؛
دیدار دو تیم از چارجوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، در حالی با تک گل جلال الدین علی محمدی با نتیجه یک بر صفر به سود صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم پایان یافت که صحنه های ناگواری در دقایق پایانی بازی رخ داد.
کد خبر: ۱۰۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۲ 25 September 2015
به گزارش تابناک قم، پنجشنبه دوم مهرماه در حالی سپاهان اصفهان اولین شکست خود را مقابل صبای قم متحمل شد که هواداران اصفهانی به شدت علیه مدیران و سرمربی این تیم هتاکی کردند.

دیدار دو تیم از چارجوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در حالی با تک گل جلال الدین علی محمدی با نتیجه یک بر صفر به سود صبا در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم پایان یافت که صحنه های ناگواری در دقایق پایانی بازی رخ داد.

روز نازیبای هواداران اصفهانی و روز خوش قمی ها

با به صدا در آمدن سوت پایان بازی توسط پیام حیدری، هواداران سپاهان که تعداد آن ها نزدیک به ۳٠٠ نفر بود، به شدت اقدام به سر دادن شعار علیه حسین فرکی سرمربی تیم خود نمودند و جمعی نیز اقدام به فحاشی به فرکی و مدیران باشگاه سپاهان کردند.

این اتفاق در حالی رخ داد که سپاهان اصفهان پس از هفت هفته اولین شکست خود را متحمل شده بود.

آن چه در این میان چشم ها را خیره کرد حرکت فرکی به سمت هواداران اصفهانی بود تا با تعظیم های خود و تکان دادن دستانش به آن ها رسم ادب بیاموزد.

پیگیر هتاکی تماشاگران خواهم شد

در حالی که طرفداران سپاهان در طول این بازی چندین بار اقدام به توهین به فرکی و علی دایی سرمربی صبای قم کردند، سرمربی سپاهانی ها در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد که قطعا توهین های انجام شده به دایی را پیگیری خواهد کرد.

روز نازیبای هواداران اصفهانی و روز خوش قمی ها

وی با بیان اینکه این هواداران وجهه تیم سپاهان را خراب می کنند و همین تعداد معدود را در فصل گذشته نیز داشتیم گفت: از این اقدام هواداران که با هماهنگی باشگاه سپاهان به قم آمده بودند در تعجبم اما برای تعدادی محدودی از آن‌ها متأسفم و پیگیر توهین‌هایی که شد خواهم بود.

حسین فرکی افزود: شعار علیه من و علی دایی سرمربی صبا و بازیکنان تیم چیزی را تغییر نخواهد داد ما کوچک نمی‌شویم اما وجهه سپاهان و این اندک هواداران مخدوش می‌شود فصل قبل هم همین جا همین هواداران همین شعارها را سر دادند و به ما توهین کردند اما وقتی قهرمان شدیم پیش من آمدند و عذرخواهی کردند.

از دیگر سو چشمان تیزبین کمیته انصباطی فدراسیون فوتبال نیز اتفاقات بازی صبا و سپاهان را رها نخواهد کرد و قطعا شاهد یک برخورد انضباطی قاطع خواهیم بود.

روی دیگر سکه این بازی استقبال پر شور مردم قم نسبت به بازی های گذشته خانگی صبای قم بود.

در حالی که پس از ورود علی دایی به صبای قم انتظار می رفت هواداران بیشتری نسبت به سال کذشته در استادیوم حضور یابند متاسفانه در دیدارهای گذشته میانگین کمتر از پانصد نفر تماشاگر در هر بازی را شاهد بودیم.

حضور تماشاگران تاثیرگذار بود
روز نازیبای هواداران اصفهانی و روز خوش قمی ها
اما در دیدار روز پنجشنبه صبای قم و سپاهان اصفهان نزدیک به چهار هزار نفر تماشاگر به صورت پرشوری تیم صبا را تشویق کردند.

علی دایی نیز در نشست خبری پس از پایان بازی نقش هواداران قمی در پیروزی صبا را بسیار حائز اهمیت ذکر کرد و خواستار ادامه حمایت هواداران در دیدار های بعدی شد.

وی گفت: از همه تماشاگرانی که امروز در ورزشگاه یادگار امام از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم و حضور آن‌ها به همه ما روحیه و انگیزه دوچندانی داده بود و امیدوارم این حمایت ادامه داشته باشد و در بازی‌های خانگی آینده صبا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

سرمربی صبای قم بیان داشت: برای حضور هواداران قمی در ورزشگاه همه ارگان‌ها و نهاد‌ها در قم باید دست به دست هم بدهند تا ذوق و شور و نشاط به جوان‌ها تزریق شود و شرایط بهتری برای حضور مردم در ورزشگاه مهیا شود و به نظر من هر کاری که برای جوان‌ها انجام دهیم باز هم کم است.

به هر حال با توجه به اینکه در دیدارهای خانگی فصل جاری لیگ برتر فوتبال، تعداد تماشاگران آن قدر اندک بود که شمارش تماشاگران روی سکوها کاری دشوار به حساب نمی آمد، این بازی در حضور نزدیک به چهار هزار نفر تماشاگر برگزار شد تا قمی ها آشتی دوباره ای با ورزشگاه داشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار