مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر:

سیل، تگرگ و طوفان اخیر به ۷ شهرستان استان بوشهر خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: سیل، تگرگ و طوفان به تأسیسات زیربنایی و ساختمانی، واحدهای مسکونی، تجاری و محصولات کشاورزی ۷ شهرستان‌ استان بوشهر خسارت وارد کرد.
کد خبر: ۹۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 24 September 2015
تابناک بوشهر: قائدی بعدازظهر دیروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه تیم‌های امدادی استان بوشهر در تمام اوقات شبانه‌روز در حالت آماده باش هستند اظهار داشت: استان بوشهر از استان‌های بلاخیز کشور است به‌گونه‌ای که بیشتر حوادث طبیعی شامل زلزله، طوفان، سیل، خشکسالی و دیگر بلایا  هرسال در استان بوشهر شاهد هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر با اشاره به ناپایداری جوی در شهریورماه امسال گفت: 13 تا 23 شهریورماه امسال شاهد تغییرات ناپایداری جوی در استان بوشهر بودیم که طوفان همراه با بارش باران و تگرگ به وقوع پیوست.

قائدی با اشاره به اینکه این ناپایداری جوی به 7 شهرستان استان بوشهر خسارت وارد کرد گفت: سیل، تگرگ و طوفان به تأسیسات زیربنایی و ساختمانی، واحدهای مسکونی، تجاری و محصولات کشاورزی 7 شهرستان‌ استان بوشهر خسارت وارد کرد.

وی، با بیان اینکه بیشترین خسارت یاد شده مربوط به شهرستان‌های دشتستان و دشتی بود خاطرنشان کرد: براساس بررسی‌های کارشناسانه از سوی مدیریت بحران بیش از 93 میلیارد تومان به استان در بخش‌های مختلف  خسارت وارد کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر بااشاره به اینکه بیشترین خسارت وارده در بخش کشاورزی بوده افزود: تاکید ما بر بیمه کردن محصولات کشاورزی است تا در صورت بروز حوادث غیرمترقبه، کشاورزان بتوانند از محل اعتبارات صندوق بیمه محصولات کشاورزی، خسارت خود را جبران کنند.

قائدی با بیان اینکه بر اثر توفان و تگرگ اخیر 4.2 میلیارد تومان به بخش تأسیسات زیربنایی خسارت وارد شد بیان کرد: این حادثه 22.4 میلیارد تومان به واحدهای مسکونی و تجاری، 66.7 میلیارد تومان نیز به بخش کشاورزی استان خسارت وارد کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار