به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

گشایش نمایشگاه فرهنگی- رزمی دفاع مقدس در تبریز

نمایشگاه فرهنگی - رزمی دفاع مقدس به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت این دوران سه شنبه شب در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز گشایش یافت.
کد خبر: ۹۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۸ 23 September 2015

به گزارش تابناک تبریز این نمایشگاه با هدف تبیین و تشریح نقش آذربایجان در طول دوران دفاع مقدس در سالن امیرکبیر مجموعه نمایشگاه بین المللی به مدت شش روز از ساعت 16 تا 22برای بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.

در نمایشگاه مزبور نیروهای نظامی و انتظامی مستقر در آذربایجان شرقی در قالب یگان های مختلف زرهی، پدافندی، موشکی و پیاده، دستاوردهای فنی ، مهندسی و دفاعی خود را به نمایش گذاشته اند.

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم گشایش این نمایشگاه با بیان اینکه تبیین و تشریح نقش رزمندگان آذربایجان در هشت سال جنگ تحمیلی از اهداف اصلی ان است، گفت: فرزندان ملت غیور ایران اسلامی در دوران افتخارآمیز دفاع مقدس رشادت های بی مانندی از خود به جای گذاشتند که در این میان رزمندگان آذربایجانی نیز نقش ممتاز و برجسته ای را ایفا کردند.

سردار غلام عسکر کریمیان اظهار کرد: آشنائی نسل جوان و نوجوان با این دوران و نقش آفرینی پدران خود در آن، می تواند تاثیر بسیار مثیت و مفیدی در مقابله با جنگ نرم دشمنان داشته باشد.

وی ، جنگ ایران و عراق را نه یک جنگ کلاسیک و صرفا' نظامی، بلکه حمله علیه این ایدئولوژی دانست که طی |آن دشمنان قسم خورده انقلاب تلاش داشتند تا به هر نحوی نظام جمهوری اسلامی را از پای درآوردند اما بسیج عمومی ملت و رهبری های امام راحل مانع از اجرایی شدن این نقشه ها شد.

کریمیان با اشاره به امنیت و آسایش امروز ایران اسلامی، گفت: این وضعیت را مدیون خون شهدای دوران دفاع مقدس و جان فشانی های جانبازان و رزمندگان آن دوران هستیم و امروز باید قدردان آنها بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار