فرماندار ثلاث باباجانی در گفتگو با تابناک خبر داد؛

تزریق ۱۵۰۰۰ دُز واکسن کرونا در ثلاث باباجانی

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی از تزریق بیش از ۱۵ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 06 September 2021

یدالله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آخرین آمار کرونایی اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۵۹۸ بیمار سرپایی و ۱۲۸ بیمار بستری کرونایی در شهرستان ثلاث باباجانی خدمات درمانی دریافت کردند.

وی افزود: از آغاز پیک پنجم شیوع کرونا تاکنون ۱۳۵ بیمار سرپایی و ۱۶ بیمار بستری کرونایی در شهرستان ثلاث باباجانی خدمات درمانی دریافت کردند.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به آمار فوتی‌های ابتلا قطعی به کرونا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۲ نفر در این شهرستان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند، از این تعداد ۲ بیمار در پیک پنجم کرونا فوت کرده است.

شکری به آمار واکسیناسیون علیه ویروس ‌کرونا اشاره و تصریح کرد: یازده هزار دُز واکسن کرونا در مرحله نخست و چهار هزار و ۵۰۰ دُز واکسن در مرحله دوم در شهرستان ثلاث باباجانی تزریق شده است.

وی افزود: با افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهید سلیمانی تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان ثلاث باباجانی به ۲ مورد افزایش پیدا کرد.

به گفته فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی واکسیناسیون علیه ویروس ‌کرونا به صورت مستمر در روستاهای این شهرستان انجام شده و به طور کلی کمبود واکسن کرونا در شهرستان ثلاث باباجانی وجود ندارد، اما استقبال از تزریق واکسن در این شهرستان مطلوب نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار