كشف يك ميليون و ۶۰۰ هزار عدد قرص قاچاق در اراك

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه خودروی شوتی در محوراراک- قم خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 30 August 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ " محمد عقیل سلگی" افزود: در ادامه طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل بار قاچاق را در محور اراک-قم شناسايي و متوقف كردند.
وی یادآورشد: در بازرسی از این خودور، تعداد یک میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص دیفنوکسیلات هیدروکساید واتروپین سولفات و ۵۰۰ عدد کرم خارجی قاچاق کشف شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مركزي با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی داروها و لوازم بهداشتي و آرايشي کشف شده در ارزیابی کارشناسان این پلیس افزود: در این عملیات راننده خودرو که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی مبنی بر حمل قانونی کالاهای مورد نظر بود، دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.
سرهنگ سلگی ،بر تداوم طرح هاي مبارزه با خودروهای شوتی قاچاق بر در استان مرکزی تأکید و گفت : شهروندان به منظور مبارزه پلیس با پدیده نابهنجار قاچاق، می توانند در صورت مشاهده چنين خودروهايي در حمل بار قاچاق و تردد آنها در سطح محورهاي مواصلاتي، موضوع را براي بررسي تخصصي، از طريق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار