ناطق نوري رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب اسلامي وعضو مجمع تشخيص مصلحت نظام:

همه مراحل مذاکرات هسته اي زير نظر رهبري انجام شد

حجت الاسلام و المسلمين علي اکبر ناطق نوري رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب اسلامي وعضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ، ضمن شرکت در جلسه شوراي اداري شهرستان مراغه و با اشاره به تلاش‌هاي دولت و گروه مذاکره کننده هسته اي ايران تحت تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران گفت: : تمامی مراحل این مذاکرات زیر نظر رهبری انجام شده و هم اکنون تا مرحله برجام رسیده است.
کد خبر: ۹۵۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸ 16 September 2015

به گزارش تابناک تبریز رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران افزود: براي مسووليت پذيري رجال سياسي بايد زمان و عمري تعريف شود تا بتوان به منظور پيشبرد اهداف سياسي انقلاب اسلامي ايران نسل‌هاي کنوني را در اين زمينه تربيت و وارد عرصه سياست کرد.

وي اظهار کرد: در اين راستا وقتي عمر سياسي نسل‌هاي اول تمام شد آنان بايد به سمت اتاق‌هاي فکري سياست جامعه رفته و با تجربه‌هاي خود جوانان را با هدف ايجاد خلاقيت و نوآوري تربيت کنند.

رئيس دفتر بازرسي رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران همچنين با اشاره به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري در هفتم اسفند سال جاري، گفت: مجلس فعلي از کفايت و درايت کافي برخوردار بوده و مقتدرانه در مسووليت خود انجام وظيفه مي‌کند.

حجت الاسلام ناطق نوري افزود: هم اکنون مسوولان و دست اندرکاران وظيفه دارند تا زمينه انتخاب افرادي عاقل، مدبر و دين دار را فراهم کنند تا مجلس آينده نهادي معتدل و متدين، نشاط آور و رهرو در خط ولايت فقيه باشد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام يادآوري کرد: ايران در برابر تمامي فشارهاي غرب و استکبار مقاومت کرده و موجب شد تا آمريکا خود پيشنهاده دهنده اين مذاکرات در سال‌هاي گذشته باشد.

حجت الاسلام ناطق نوري، خاطرنشان کرد: سران آمريکا با مشاهده اين که تمامي شرايط تحريم و فشار عليه انقلاب اسلامي ايران به ضرر آن‌ها پيش مي‌رود، پاي ميز مذاکره با ايران نشسته و هم اکنون به دنبال دستيابي به نتايج آن هستند.

وي گفت: اين مذاکرات به صورت يک معامله بوده به طوري که ايران در برابر امتيازهايي که داده، امتيازهايي را نيز گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار