یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد :

احمدی‌نژاد دچار ارتداد ولایت شد

پس از طرح احتمال نامزدی دکتر احمدی نژاد در انتخابات مجلس و رياست جمهوري سال 96 و فعالیت مجدد برخی ستادهای سابق او، رئیس کمیسون امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد نیز با موضع‌گیری درباره این موضوع، رئیس جمهور سابق را دچار ارتداد ولایت خواند.
کد خبر: ۹۵۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷ 16 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی ، مدتی است که گمانه زنی هایی مبنی بر شروع فعالیت سیاسی حامیان احمدی نژاد در مشهد و خراسان رضوی و برخی دیگر از نقاط کشور به گوش می‌رسد.

در این زمینه حجت الاسلام علی اصغر لطفی به خبرنگار تابناک رضوی گفت: هرکسی آزاد است فعالیت سیاسی بکند البته بنده احمدی نژاد را هنوز تواب نمی دانم!

این عضو شورای اسلامی شهر مشهد،  افزود: احمدی نژاد بسیار انسان پرانرژی همراه با روحیات انقلابی است اما متاسفانه در برحه ای معارض با ولی فقیه شد و به نظرم ایشان دچار ارتداد ولات گردید.

وی بیان کرد: تا زمانی که احمدی نژاد آن عنصر منحرف را طرد نکند و از گناهانش توبه نکند و ولی فقیه نپذیرد نمی توان روی او حساب کرد اما اگر این اتفاقات رخ دهد می تواند به فضای سیاسی کشور برگردد.

رئیس کمیسون امر به معروف، نهی از منکر و نظارت شورای شهر مشهد افزود: برخی می گویند انتصاب ایشان در مجمع تشخیص مصلت نظام نشان از بخشش رهبری دارد که بنده به این نظر بدبین هستم زیرا در فضای امنیتی برای کسی که اطلاعات زیادی دارد پستی قائل می شوند تا اطلاعات قدیمی شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حضور احمدی نژاد در انتخابات 96 تنور انتخابات را گرم می کند و هرکسی که ثبت نام کند یعنی نظام را قبول دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار