پرداخت 3میلیاردریال جهیزیه به نوعروسان

مدیر کمیته امداد شهرستان همدان از پرداخت 3 میلیارد و 860 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 15 September 2015
مدیر کمیته امداد شهرستان همدان از پرداخت 3 میلیارد و 860 میلیون ریال جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان همدان خبر داد.

به گزارش فارس؛نقی منوچهری اظهار کرد: در پنج ماهه نخست امسال 229 مورد جهیزیه به مبلغ 3 میلیارد و 860 میلیون ریال به نوعروسان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی با اشاره به تأکید دین مبین اسلام در راستای توجه به ازدواج ادامه داد: با توجه به رسالت این نهاد مقدس در تشویق فرزندان خانواده‌های زیر پوشش به ازدواج و تشکیل خانواده، کمیته امداد شهرستان همدان در پنج ماهه نخست امسال 441 فقره پرونده جهیزیه تشکیل داده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان همدان گفت: از این تعداد 229 فقره با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 860 میلیون ریال هزینه شده و 212 پرونده پشت نوبت پرداخت کمک جهیزیه هستند.

وی خاطرنشان کرد: مساعدت‌های این نهاد در قالب جهیزیه کلی به مددجویان زیر پوشش، مساعدت موردی به نیازمندان غیر زیرپوشش و هدیه برای زوج‌ها پرداخت می‌شود.

منوچهری تصریح کرد: همه نوعروسانی که از این نهاد جهیزیه دریافت می‌کنند در کلاس‌های آموزشی اعم از همسرداری و مشاوره شرکت کرده و آموزش‌های لازم را کسب می‌کنند.

وی ضمن تشکر از مساعدت‌های انجام شده در این زمینه توسط خیرین، حامیان ایتام و نیکوکاران، از آحاد مـردم نیک‌اندیش و قشرهای مختلف مردم خواست تا به منظور تأمین جهیزیه زوج‌های در نوبت، مساعدت‌ها و هدایای خود را به امدادگران این نهاد مقدس در شهرستان همدان تحویل دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار