وزیر ورزش و جوانان در اردبیل:

۲۲۴ پروژه ورزشی در سطح کشور افتتاح می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: افتتاح ۲۲۴ پروژه ورزشی در کشور به مناسبت دهه فجر از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد کرد.
کد خبر: ۹۳۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸ 09 February 2021

 

مسعود سلطانی‌فر صبح امروز در مراسم افتتاح سالن دو و میدانی علی دایی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: افتتاح 224 پروژه ورزشی در کشور به مناسبت دهه فجر از برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است که رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد کرد.

وی بیان کرد: سالن دو و میدانی اردبیل به عنوان یکی از پروژه‌های مهم استان است و از این نوع پروژه در سطح کشور سه مورد احداث شده که متأسفانه اجرای آن به دلیل محدودیت‌های مالی به تعویق افتاده بود که امروز به سرانجام رسید و این موضوع برای ما به عنوان اولویت اساسی مطرح است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: جوانان اردبیلی استعدادهای خوبی در ورزش دو و میدانی دارند که امیدواریم با احداث این پروژه ورزشی استفاده از ظرفیت‌های جوانان اردبیلی به نحو احسن محقق شود و امکانات ورزشی به صورت عادلانه در کشور توزیع شود که نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی را نشان می‌دهد.

سلطانی‌فر ادامه داد: زمین‌های چمن مینی‌فوتبال به دو هزار مورد رسیده است که نسبت به 7 سال گذشته رشد 7 برابری را نشان می‌دهد و به همین منظور در طی همین مدت امکانات ورزشی خانه‌های ورزشی را به 5 هزار واحد رسانده‌ایم که انتظار می‌رود در حوزه ورزش تحولات عظیمی اتفاق بیفتد.

وی تصریح کرد: سالن دو و میدانی مجموعه ورزشی علی دایی و زمین چمن مصنوعی شهید خدنگی در شهرستان اردبیل، سالن ورزشی محمود جعفرزاده در شهرستان خلخال و زمین چمن مصنوعی روستای بابک شهرستان بیله سوار از جمله پروژه ‌ای ورزشی استان اردبیل است که مورد افتتاح قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار