معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره تئاتر مجازی ایلام تا پایان بهمن

رحمتی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره تئاتر مجازی استان ایلام تا پایان بهمن ماه تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۵۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 26 January 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالحسین رحمتی اظهار کرد: پیش تر قرار بود اختتامیه جشنواره تئاتر مجازی ایلام ۲۰ بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و به صورت مجازی برگزار گردد که به منظور مشارکت هر چه بیشتر در این جشنواره مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های اجتماعی و نظر به تلاش و همت هنرمندان نمایش استان برای زنده نگه داشتن این هنر متعالی، با پیگیری های به عمل آمده این جشنواره بصورت مجازی برگزار می شود.

رحمتی تصریح کرد: کشف استعدادهای جوان، بومی سازی ظرفیت های فرهنگی و هنری و ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه از مهم ترین اهداف این جشنواره است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: این جشنواره در بخش های نمایش صحنه ای، نمایش های کوتاه، تجربه های دانشجویی، نمایش تک نفره و همچنین نمایش هلی خارج از صحنه بصورت خیابانی و محیطی برگزار می گردد.

رحمتی افزود: اگر چه عرصه های نمایشی طی دوران کرونا دچار مشکل شده اند، اما هنرمندان نمایش استان از هر فرصتی استفاده کرده و به کارهای نمایشی خود پرداخته و در جشنواره های ملی حضوری موفق داشته اند.

به گفته‌ وی، دبیری این جشنواره را محمد محمدیان شمالی از هنرمندان تئاتر استان بر عهده دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

هنرمندان ایلام پنج عنوان جشنواره تئاتر خیابانی فجر را کسب کردند

برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان ایلام اعلام شد

راهیابی نمایش صحنه ای ایلام به جشنواره ملی مرصاد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار