پنج طرح صنعتی و خدماتی در سقز افتتاح می‌شود

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز گفت: پنج طرح صنعتی و خدماتی با اشتغال‌زایی ۶۸ نفر و با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۳۱۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۵ 13 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، فرزاد میرزایی اظهار داشت: تولید تیرچه صنعتی، تولید لِنت شرکت آوا لنت آرسام زاگرس، سبدسازی خاکپور، دانه‌بندی شن و ماسه و تولید انواع لامپ شرکت پرتو نور افشان صنعت روژ از جمله طرح‌هایی است که در گرامیداشت دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: ظرفیت تولید سالانه هر کدام از این طرح‌ها به ترتیب یک هزار تُن تیرچه، ۹۰۰ هزار عدد لنت ترمز خودرو، ۲۰۰ تُن سبد میوه، ۶۰ هزار تُن دانه بندی شن و ماسه و سه میلیون عدد لامپ ال‌ای دی و اس ام دی است.

میرزایی یادآور شد: برای راه اندازی این پنج طرح صنعتی و خدماتی مبلغ ۲۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده که هفت میلیارد تومان آن از محل تسهیلات تبصره ۱۸ دولت در راستای حمایت از تولید و ۲۱ میلیارد تومان نیز توسط بخش خصوصی تامین شده است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سقز با بیان اینکه این طرح ها، در شهرک صنعتی، خارج از شهرک و ناحیه صنعتی واقع شده اند، اضافه کرد: میزان اشتغال زایی این طرح‌ها ۶۸ نفر به صورت مستقیم است.

وی با بیان اینکه ۱۰۵ واحد صنعتی دارای پروانه در شهرک‌های صنعتی سقز فعالیت دارند، افزود: ۱۲ واحد از این تعداد فعلا غیرفعال است.

وی یادآور شد: بیش از ۸۰۰ نفر در شهرک صنعتی سقز مشغول فعالیت هستند و تقریبا در کل یک هزار و ۲۰۰ نفر با واحد‌های خارج از شهرک صنعتی نیز در حوزه تولید صنعتی اشتغال دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار