رنجی که معلولان می‌برند

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مناسب‌سازی معابر جدید ویژه معلولان در سطح شهر همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳ 13 September 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از مناسب‌سازی معابر جدید ویژه معلولان در سطح شهر همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛"کامران گردان" اظهار کرد: در هر نقطه از شهر که پیاده روسازی‌ها و جدول‌سازی انجام شود جایگاه ویژه معلولان نیز در نظر گرفته می‌شود اما برای مناطق قدیمی در حال حاضر راهکاری وجود ندارد.

وی به پل‌های تازه تاسیس ویژه عابران پیاده در سطح شهر اشاره کرد و افزود: این پل‌ها در حال شاسی‌بندی بوده و به زودی آسانسور ویژه جابجایی معلولان و پله‌های برقی ویژه عابران عادی راه‌اندازی می‌شود.

گردان تصریح کرد: طی یک مصوبه مشخص نماینده‌ای از جامعه معلولان در جلسات مربوط حضور خواهد داشت و به این ترتیب مشکلات عدم مناسب‌سازی معابر برای معلولان رفع می‌شود.

وی گفت: در همدان برای مناسب‌سازی معابر ویژه جامعه معلولان گام‌های بسیار مناسبی برداشته شده تا آنها بتوانند به راحتی رفت و آمد کنند.

گردان به وضعیت اتوبوس‌های همدان اشاره کرد و افزود: اتوبوس‌های فعلی موجود در سطح شهر به علت قدیمی بودن غیرقابل استفاده بوده و از این پس هر دستگاه اتوبوسی که خریداری شود برای معلولان نیز قابل استفاده خواهد بود.

وی تاکید کرد: مناسب‌سازی ادارات و ارگان‌های مختلف برای رفت و آمد معلولان بر عهده خود مجموعه بوده و شهرداری در این خصوص هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار