معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان رئیس‌جمهور:

در ابتدای مسیر تولید محصولات ارگانیک قرار داریم/ایجاد شبکه تخصصی ارگانیک در کشور

معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان رئیس‌جمهور گفت: در ابتدای مسیر تولید محصولات ارگانیک در کشور قرار داریم، و این حوزه با توجه به سختی‌هایی که دارد، می بایست سرمایه بیشتری را بدان اختصاص داد.
کد خبر: ۹۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹ 09 September 2015
به گزارش تابناک، اطهره نژادی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات ارگانیک در کرمانشاه اظهار داشت: تفاوت کشاورزی ارگانیک با کشاورزی سنتی بازدهی بیشتر در واحد سطح بوده و اولین کشاورزی در فلات ایران انجام شده است.

وی افزود: در ابتدای مسیر تولید محصولات ارگانیک در کشور قرار داریم، و این حوزه با توجه به سختی‌هایی که دارد، می بایست سرمایه بیشتری را بدان اختصاص داد.

معاون برنامه‌ریزی معاونت امور زنان رئیس‌جمهور بر ترویج فرهنگ استفاده از این محصولات تاکید کرد و گفت: باید گام های موثری برای ترویج محصولات سالم و ارگانیک در جامعه برداشته شود.

نژادی ایجاد این فرهنگ را مستلزم آموزش آن از سنین کودکی و به کودکان دانست و افزود: اگر کودکان ما در سنین کودکی این را بیاموزند که هر میوه براق و واکس خورده‌ای مناسب مصرف نیست در آینده می توانیم شاهد ایجاد این فرهنگ در جامعه باشیم.

وی در ادامه گفت: تاکید دولت برای تامین امنیت غذایی مردم است و با ایجاد شبکه تخصصی ارگانیک در کشور می توان به سمت نهادینه کردن تولید این محصولات پیش رفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار