برای خرید میز ناهار خوری می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران به نشانی DayIran.Com مراجعه کنید و مدل های جدید میز ناهار خوری را مشاهده کنید و سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزلتان تحویل بگیرید .
کد خبر: ۹۰۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 07 October 2020

امروزه در همه ی منازل میز ناهار خوری به عنوان یکی از ارکان اصلی دکوراسیون وجود دارد . میز های ناهار خوری مدل های مختلفی دارند . هنگام خرید میز ناهار خوری ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چه مدل میز ناهار خوری انتخاب کنم ؟ قبل از انتخاب مدل میز ناهار خوری باید نوع دکوراسیون منزلتان را انتخاب کرده باشید و به دیگر وسایل منزلتان هم توجه داشته باشید . از چه نوع مبلی استفاده میکنید هر کدام از انواع مدل مبل های راحتی و استیل  و با انواع مدل های میز ناهار خوری آشنایی داشته باشید تا بهترین مدل را با توجه به نوع دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید . در این مطلب شما را با انواع مدل های میز ناهار خوری آشنا خواهیم کرد .

آشنایی با انواع مدل های میز ناهار خوری

 

انواع میز های ناهار خوری از نظر جنس

میز های ناهار خوری از جنس های مختلفی تولید می شوند . چوب ، ام دی اف ، فلز و فایبرگلاس ازجمله متریال هایی هستند که در ساخت میزهای ناهار خوری از آنها استفاده می شود .

میز ناهار خوری چوبی

میز های چوبی از متداولترین میز های ناهار خوری هستند که دارای صندلی ها و پایه های چوبی می باشند . میز های ناهار خوری چوبی در عین حال که زیبایی و نمای خیره کننده ای دارند ، کیفیت و مقاومت بالایی هم دارند . صفحه های این میز ها هم میتوانند به پایه ها پیچ شوند و هم اینکه جداشونده باشند ، پیچ و مهره بهتر است چون باعث می شود از رنگ پریدگی و خرابی پایه ها جلوگیری شود .  البته باید توجه داشته باشید که در صورت انتخاب ناهار خوری چوبی باید برخی وسایل دیگر خود را نیز چوبی انتخاب کنید از جمله خرید میز تلویزیون چوبی به شما پیشنهاد میشود .

آشنایی با انواع مدل های میز ناهار خوری

میز ناهار خوری ام دی اف

میز های ناهار خوری ام دی اف دارای پایه های تخته ای شکل از جنس ام دی اف هستند . میز های ام دی اف معایب زیادی دارند از جمله مقامت کم در برابر رطوبت ، لق شدن پایه های میز و صندلی ها ، تنوع کم . مزیت این نوع میز ها قیمت پایینتر آنهاست ولی به شما پیشنهاد نمی کنیم میز ام دی اف خریداری کنید .

میز ناهار خوری فلزی

میز های فلزی معمولا از فلز آبکاری شده ساخته می شوند که آنها را در برابر آب مقاوم می کند ، این میز ها دارای پایه های فلزی هستند و صفحه رویه میز از جنس شیشه است . از جمله مزایای میز های فلزی قیمت مناسب و مقاومت و طول عمر بالای آنهاست و یکی از معایب این مدل میز ها تنوع کم آنهاست . از میز های ناهار خوری فلزی بیشتر در رستوران ها استفاده می شود .

 

انواع میز های ناهار خوری از نظر شکل ظاهری

میز های ناهار خوری از نظر ظاهر در مدل های گرد ، مستطیلی ، بیضی ، مثلثی و ... تولید می شوند . انتخاب مدل میز ناهار خوری به سلیقه و همچنین فضایی که برای قرار دادن میز ناهار خوری در نظر گرفته اید بستگی دارد . و باید دکوراسیون داخلی منزل مد نظر باشد .

میز ناهار خوری مستطیلی

میز های ناهار خوری مستطیلی بیشتر در مدل های کلاسیک و سنتی تولید می شوند و شکل رسمی تری دارند . میزهای مستطیلی نسبت به میزهای گرد فضای کمتری اشغال می کنند . میز های با تعدا نشیمن بیشتر از 4 نفر بیشتر در مدل های مستطیلی تولید می شوند و برای مهمانی ها مناسب ترند.

آشنایی با انواع مدل های میز ناهار خوری

میز ناهار خوری گرد

میز های ناهار خوری گرد در دو مدل کلاسیک و مدرن تولید می شوند . میز های گرد که دارای یک پایه در وسط میز هستند بهترند چون جای بیشتری برای قرار داردن پاها زیر میز دارند میز های ناهار خوری گرد کلاسیک که پایه های منبت کاری شده دارند برای جهیزیه عروس مناسب هستند . میز های گرد مدرن در مدل های جدید و متنوع ساخته می شوند . میز های شیشه ای با پایه های فلزی و صندلی های بی رنگ از جمله میز های گرد مدرن هستند که برای دکوراسیون های مدرن توصیه می شوند .

 

میز ناهار خوری کمجا

میز ناهار خوری کمجا برای آپارتمان های کوچک و فضاهای کمجا کاربرد دارند . این میز ها در اندازه های کوچکتر از میز های معمولی ساخته می شوند و جای کمتری اشغال می کنند . بعضی از میز های کمجا دارای نیمکت هستند که خیلی کمتر از یک صندلی فضا اشغال می کند . برای خانواده های دو نفره میز های کمجا دو نفره گزینه مناسبی هستند . میز های مثلثی سه نفره نیز از میز های کمجا هستند که برای آپارتمان های کوچک مناسبند .

میز ناهار خوری تاشو

میز های ناهار خوری تاشو از جمله میز های ناهار خوری کمجا هستند که برای تعداد نشیمن بالا نیز قابل استفاده هستند . میز های تاشو مستطیل شکل دارای پایه های تاشونده هستند که هنگامی که از آنها استفاده نمی کنید می توانید پایه های آنها را تا کنید و گوشه ای از منزل قرار دهید .

آشنایی با انواع مدل های میز ناهار خوری

 

قیمت انواع مدل های میز ناهار خوری

قیمت میز ناهار خوری چوبی بیشتر از مدل های دیگر است ولی از لحاظ کیفیت هم درجه بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارد . میز های ام دی اف قیمت کمتر و کیفیت پایین تری دارند و میز های فلزی هم قیمت کمتری دارند و هم مقاومت خوبی دارند ولی همانطور که گفتیم تنوع مدل کمی هم دارند . میز های چوبی بهترین گزینه در بین میز های ناهار خوری هستند . قیمت میز ناهار خوری کمجا نیز مناسبتر از مدل های معمول میز ناهار خوری است .

نحوه خرید میز ناهار خوری

برای خرید میز ناهار خوری می توانید به بازار های مبل مراجعه کنید و یا بصورت اینترنتی با صرف زمان و هزینه کمتری بهترین و جدیدترین مدل میز ناهار خوری را خریداری کنید . می توانید به فروشگاه اینترنتی دی ایران به نشانی DayIran.Com مراجعه کنید و مدل های جدید میز ناهار خوری را مشاهده کنید و سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن درب منزلتان تحویل بگیرید .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار