به گزارش تابناک سمنان قاسم شریفی صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان سمنان به میزبانی این اداره کل ضمن بیان اینکه نگاه تعاملی در راستای حل مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه نیاز است، تاکید کرد: رابطه بین سازمان و ارباب رجوع و کیفیت آن در ارتقا سرمایه اجتماعی هر سازمان مؤثر محسوب میشود که کمیته امداد از این نعمت برخوردار است.
وی با بیان اینکه اقناع و جلب رضایت ارباب رجوع و رعایت حقوقی شهروندی و شناخت مشکلات و چالشهای آنان و رفع آن، از مهمترین نکاتی است که به دستگاهها ابلاغ شده است، افزود: اطمینان داریم دستگاههای اجرایی نیز در این راستا گام برداشته و در جهت جلب رضایتمندی عمومی مردم میکوشند.
مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان با بیان اینکه ترویج فرهنگ پاسخگویی یکی از اهداف ما در برگزاری ملاقاتهای عمومی با مردم و ارباب رجوع است، تاکید کرد: اینکه با ابتکاری جدید کمیته امداد بدون درخواست نیازمندان در منزل این عزیزان حضور یافته و مشکلات آنان را پیگیری میکنند ارزشمند است و مهم است که دیگر دستگاهها نیز این امر را الگو قرار دهند.
شریفی با اشاره به اینکه نگاه تعاملی برای ریشه کنی فقر در استان سمنان وجود دارد، بیان کرد: نظارت بر دستگاههای شهرستانی و عملکرد آنها، یکی دیگر از اهداف برگزاری ملاقاتهای عمومی است و حضور مردم برای ذکر درخواست و ایجاد روحیه مطالبه گری در آنان، نشان از عملکرد مطلوب برای جلب اعتماد و اطمینان آنها به رسیدگی امورشان است که با تقویت اعتماد مردم و افزایش سرمایه اجتماعی میتوان اقدامات بهتری را صورت داد.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر