ابلاغ بیش از ۶۰ آیتم بهداشتی به مدارس استان مرکزی

کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان مرکزی، از نظارت بر پروتکل های بهداشتی همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳ 05 September 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر ایراندخت حیدری افزود: کلیه ی آیتم ها و پروتکل های بهداشتی از سوی وزارت بهداشت به کلیه مدارس و آموزش و پرورش ابلاغ شده است.
وی یادآورشد: در استان مرکزی، همزمان با سراسر کشور و بازگشایی مدارس، نظارت و بازرسی از مدارس توسط همکاران بهداشتی صورت می گیرد.
وی تاکید کرد: مدارس شهری و روستایی که تحت نظارت شهرداری ها هستند، تا دو هفته آینده تعطیل است و کلاس ها به صورت مجازی و از راه دور برگزار می شوند.
وی افزود: در خصوص تعیین تکلیف مدارس روستایی، کمیته ای متشکل از فرماندار، رِئیس مرکز بهداشت استان و مدیر آموزش و پرورش تشکیل و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.
کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و جوانان و مدارس مرکز بهداشت استان مرکزی گفت: احتمالا مدارسی که کمتر از ۵۰ نفر دانش آموز دارند و عمدتا در روستاها اینچنین است، با رعایت فاصله اجتماعی آغاز به کار خواهند کرد.
دکتر حیدری افزود: نظارت ها و بازرسی ها کافی نیست و لازم است هر مدرسه، به عنوان یک پایگاه بهداشتی هم معلمان و کارمندان و هم دانش آموزان را به رعایت موازین بهداشتی موظف کند.
وی از خانواده ها خواست تا با آموزش هرچه بیشتر بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی به فرزندان خود، مسئولین را در برگزاری هر چه ایمن تر کلاس ها یاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار