عزت در صلاحیت صندوق رای نیست

شعاری بود که دوستان در انتخابات مطرح کردندکه آقای موحد میخواهد عزت را برای مردم کهگیلویه بیاورد که قطعا افراد ناآگاه چنین شعاری را مطرح نمودند اما جا داشت وسیله مدعیان علم و سیاست تکذیب شود چون این مطلب انحرافی بود و تنها صاحب عزت و بخشنده آن فقط خداوند باری تعالی می باشد
کد خبر: ۸۹۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲ 03 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسن دانشی طی یادداشتی نوشت : با تسلیت عاشورای حسینی ، یکی از دلایل شناخت افراد در جامعه انصاف است که اگر فردی در قضاوت و اظهار نظر و استدلات خود نسبت به مخالفین و بطورکلی به دیگران منصفانه قضاوت نماید و بدون در نظر گرفتن میل شخصی خود نسبت به دیگران اظهار نظر نماید و فقط بعدمنفی افراد را مد نظر قرار ندهد قضاوت  جامعه این است که این فرد آدم خداترس و انصافداری می باشد و قضاوتش پسندیده است البته اظهار نظر افراد نیز برای جامعه و اثر گذاری منفی یا مثبت آن نیز متفاوت است مثلا اگر یک فرد شناخته شده مورد قبول بخشی از جامعه و عالم عاقل و آگاهی کافی داشته باشد، اظهار نظر منصفانه یا خداناکرده غیرمنصفانه داشته باشد. قطعا تاثیرش چه مثبت و چه منفی در جامعه اثر گذار است و با یک فرد معمولی و ناشناخته خیلی فرق می کند بنابراین افراد شناخته شده و مورد اعتماد مردم طبیعی است که خود را در قبال اخلاق جامعه مسئول بداند و باید بیشتر رعایت نماید . بخصوص در مسائل سیاسی و جناحی که امروز در جامعه ما پررنگ می باشد و باید بدانیم دوستی و دشمنی دائمی در سیاست وجود ندارد بلکه مخالفتها و موافقتها نیز بر مبنای مقتضیات و حوادث پدیده هایی هستند که در جامعه بوجود می آیند  و موضعگیریهای افراد یک جامعه دوستی و دشمنی مقطعی بوجود میاورد در این زمان که الحمدالله اکثرکسانی که خود را سیاسی میپدارند بالغ و عاقل  می باشند کم کم این مسائل خط و خطوطی هرچه جلوتر برویم کمرنگتر و بی اثرتر می شود بنابراین کینه توزیها و مخالفتها نیز خوشبختانه نباید در تصمیمات و نظرات افراد عاقل اثر گذار باشد. و تقریبا اکثریت به یک هدف واحد دارند نزدیک می شوند که آن هدف توسعه و پیشرفت منطقه محروم ماست وهر کس بتواند برای پیشرفت این هدف اثرگذار و تلاشگر باشد مورد تایید اکثریت مردم می باشد. جدای از نام و نشانی که دارد ؟ و این نزدیکی و یکپارچگی برای توسعه این منطقه محروم که در واقع محرومیت آن تاریخی است نیاز هرچه بیشتر به نزدیکی سیاسیون و افراد تاثیرگذار در منطقه دارد. و برای افرادی که مسئولیت دارند و دستشان به جایی میرسد لازم است ابزار و مقدماتی که لازمه این نزدیکی می باشد بیشتر انجام دهند و در واقع پیشرو باشند  البته در عمل نه در شعار .
اما دو تذکر یا مطلب به نظر می رسد که لازم به یادآوری است هرچند موقع آنها گذشت اما مسائل سیاسی و اجتماعی هر روز در جامعه ساری و جاری است و در آینده از این مقوله ها نیز زیادی دارد مهم هم نیست که کسی خوشش بیاید و یابدش بیاید آن را مردم  قضاوت خواهند کرد.
مطلب اول : اینکه در همین افتتاح پروژه ها در هفته دولت میدانیم این پروژه ها بخشی و یا تماما نتیجه فعالیت و تلاش آقای هاشمی پور نماینده قبل بود که نیمه تمام بودند و حالا به اتمام رسیدند مثل گاز رسانیها، جاده ها و بقیه انصاف حکم می کرد وقتی ایشان حاضر نبود و فعلا مسئولیتی در اینجا ندارد حداقل بصورت شفاهی از زحمات ایشان نیز قدردانی میشد که این روش همکاری در مسائل توسعه ای منطقه باعث تلطیف و نزدیکی نظرات می شود بخصوص جناب آقای موحد که حتما در اینده ای که ایشان نماینده نباشد همین طور پروژه های را راه اندازی می کنند که بعضی از آنها بعد از اتمام نمایندگی ایشان فرد دیگری آنها را افتتاح می کند  و همین انتظار را از آن افراد نیز هست که زحمات دیگران را ارج و قدر نمایند .
مطلب دوم: که در انتخابات بود و گذشت و شاید خیلی اظهار آن مناسب از جهتی نباشد اما از یک جهت که انتخابات همیشه هست و باید بخاطر رعایت اخلاق حسنه جامعه  و برای آگاهی آیندگان بحثی یا مسئله ای مطرح نشود که از آن برداشت سوء و یا ایجاد شبهه کند و آن شعاری بود که دوستان در انتخابات مطرح کردندکه آقای موحد میخواهد عزت را برای مردم کهگیلویه بیاورد که قطعا افراد ناآگاه چنین شعاری را مطرح نمودند اما جا داشت وسیله مدعیان علم و سیاست تکذیب شود چون این مطلب انحرافی بود و تنها صاحب عزت و بخشنده آن فقط خداوند باری تعالی می باشد و در صلاحیت فرد و یا صندوق رأی نیست که عزت را به مردم ببخشد امیدوارم از این مطالب ماورای کسی غیر از خداوند بزرگ خود را آورنده و بخشنده نداند عزت و ذلت هر دو در دست خداوند باری تعالی می باشد آیا کسی می تواند برای خودش عزت بیاورد تا وعده آن را به دیگران بدهد ؟ قطعا خیر .
همه ما آرزو و التماس داریم که خداوند عزت را براین مردم ارزانی بخشد انشاء الله .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار