روانپزشک های وبسایت دکتر ساینا ، به دقت توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا انتخاب شده‌اند و صلاحیت تخصصی و اخلاقی را برای ارائه مشاوره دارا هستند. با این حال، می‌توانید با توجه به نکاتی ظریف، تشخیص دهید که آیا روان‌پزشکتان قابلیت اعتماد و اتکا را دارد یا خیر. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم یک روانپزشک آنلاین مناسب می‌پردازیم.
کد خبر: ۸۹۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱ 31 August 2020

روانپزشک دکتر ساینا

روانپزشک ما پس از مدتی به یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین افراد زندگی‌مان تبدیل خواهد شد. بنابراین باید در طول فرایند پیدا کردن روانپزشک مناسب، مراقب باشیم تا بهترین فرد را برای خودمان انتخاب کنیم. برای یافتن روانپزشک آنلاین، سامانه مشاوره روانپزشکی اینترنتی دکتر ساینا می‌تواند به ما کمک بزرگی کند.

روانپزشک های وبسایت دکتر ساینا ، به دقت توسط کمیته پزشکی دکتر ساینا انتخاب شده‌اند و صلاحیت تخصصی و اخلاقی را برای ارائه مشاوره دارا هستند. با این حال، می‌توانید با توجه به نکاتی ظریف، تشخیص دهید که آیا روان‌پزشکتان قابلیت اعتماد و اتکا را دارد یا خیر. در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم یک روانپزشک آنلاین مناسب می‌پردازیم.

روانپزشک آنلاین برای شما زمان می‌گذارد

معمولاً می‌بینیم که بسیاری از افراد پس از جلسات روان‌درمانی، می‌گویند که وقت کافی نداشته‌اند تا تمام مشکلات خود را بیان کنند و عمدتاً به دلیل اینکه احساس می‌کنند درک نشده‌اند، سرخورده هستند. زمانی که روانپزشکان عجله داشته باشند، مراجعین احساس می‌کنند شنیده نمی‌شوند بنابراین ممکن است بسیاری از مشکلات را پنهان کنند یا سؤال نپرسند. همچنین برای افرادی که دچار اختلالات اضطرابی هستند، این وضعیت بسیار مضطرب کننده خواهد بود. به همین دلیل بسیار مهم است که روانپزشک آنلاین انتخاب شده کاملاً صبور باشد و با دقت به مراجع گوش دهد.

یک روانپزشک خوب به شما حق انتخاب می‌دهند

روانپزشکان کارآمد نظر شخصی‌شان را به مراجع تحمیل نمی‌کنند و اجازه می‌دهند خود فرد برای مشکلاتش تصمیم نهایی را اتخاذ کند. آن‌ها مراجع را به سمت انتخابی بالغانه تر راهنمایی می‌کنند اما قدرت انتخاب را از او سلب نمی‌کنند. روانپزشک آنلاین نباید مراجع را سرزنش، قضاوت یا تحقیر کند و باید به انتخاب‌های او احترام بگذارد. جلسات درمانی نباید برای نصیحت باشد بلکه نیاز است علل زیربنایی انتخاب‌های مراجع روشن شود تا خود او بتواند به شکل مستقل مسیر درست را پیدا کند.

روانپزشک آنلاین

 

روانپزشک برای برداشتن قدم‌های نو تشویقتان می‌کنند

اگر روانپزشک آنلاین شما را از تجربه کردن می‌ترساند، مطمئن باشید یک جای کار ایراد دارد. درمانگر نباید شما را از تلاش برای بهبود وضعیت روانی باز دارد. یک روانپزشک مناسب تلاش می‌کند شما با درمان آمیخته شوید و به حرف‌ها و کلماتی که بیان می‌کنید گوش می‌دهد.

از آنجایی که تأثیر یک روانپزشک مناسب را نمی‌توان دستکم گرفت. باید همیشه مهارت گوش دادن روانپزشک را به دقت تحت ارزیابی قرار دهید. سامانه مشاوره آنلاین پزشکی دکتر ساینا، تمام پزشکان فعال را توسط تیم پزشکی خود ارزیابی کرده و بهترین گزینه‌ها را به کاربران پیشنهاد می‌کند. همچنین می‌توانید نظر دیگر کاربران را درباره روانپزشک آنلاین موردنظر خود بخوانید و بر اساس تجربه دیگران دست به انتخاب بزنید.

برای مشاهده لیست روانپزشکان فعال در این سامانه، به لینک زیر مراجعه کرده یا اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب کنید.

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor_1_10/مشاوره-آنلاین-با-بهترین-متخصص-اعصاب-و-روان-روانپزشک/

 

دکتر روانپزشک شما باید قابل اعتماد باشد

مراجعین تاریک‌ترین نقطه‌ی وجودشان را به روانپزشکان نشان می‌دهند و مخفی‌ترین رازهایشان را با پزشک اعصاب و روان خود در میان می‌گذارند. بنابراین روانپزشک آنلاین باید بتواند اعتماد مراجع را جلب کرده و اسرار فرد را برای هیچ‌کس فاش نکند. این اعتماد برای جلو رفتن روند درمان مراجع کلیدی است و به شما احساس اطمینان می‌دهد. بنابراین به دنبال روان‌پزشکی باشید که قابلیت اعتماد به او را داشته باشید. پس از آن وظیفه‌ی شماست که درباره احساسات، افکار و هیجاناتی که تجربه می‌کنید بدون خود سانسوری صحبت کنید.

 

روانپزشک خوب به جهان‌بینی شما احترام می‌گذارند

هر یک از ما روایت مختلفی از جهان و دیگران داریم و بیشتر انتخاب‌هایمان را بر پایه‌ی جهان‌بینی شخصی خود انجام می‌دهیم. جهان‌بینی ما بر اساس تجربه‌های قبلی ما شکل گرفته است و به دنیا را بر آن اساس ادراک می‌کنیم.

 یکی دیگر از ویژگی‌های روانپزشک کمک برای درک بهتر دنیای اطراف است. او باید بتواند به جهان‌بینی خاص افراد احترام بگذارد و عقاید شخصی و ارزش‌های مراجع را محترم بداند. روانپزشک باید تلاش کند دید خود را به نگرش مراجع نزدیک کند و از دریچه‌ی نگاه او به جهان بنگرد تا اتفاقات را عمیق‌تر درک کرده و بتواند مسیر مناسب‌تری را برای درمان در نظر بگیرد.

وبسایت دکتر ساینا

دکتر خوب روش‌های مختلف درمانی را در نظر می‌گیرند

برخی از روانپزشکان به دنبال تشخیص مشکل مراجع در سریع‌ترین زمان ممکن هستند و رویکرد موردنظر خودشان را تنها راه‌حل برای مقابله با مشکلات روانی می‌دانند. این تفکر اشتباه می‌تواند برای مراجعین خطرناک باشد. پس توجه داشته باشید که روانپزشک آنلاین درباره روش‌های مختلف درمانی اطلاعات داشته باشد و بتواند در مواقع لزوم، از رویکردهای مختلف بر اساس نیاز درمان‌جو استفاده کند. یک درمانگر مناسب تمام احتمالات و عوامل را قبل از تشخیص­گذاری و شروع درمان در نظر می‌گیرد.

سلامت روان به اندازه سلامت جسم مهم است!

به یاد داشته باشید که مراقبت از سلامت روانتان دارای اهمیتی مشابه با حفاظت از سلامت جسمانیتان است. همان‌طور که افراد برای سالم ماندن بدنشان تلاش می‌کنند، باید به سلامت ذهنشان نیز توجه داشته باشند. بنابراین در صورت نیاز، مراجعه به یک روانپزشک به صورت آنلاین یا حضوری را در برنامه­تان قرار دهید.

مشاوره آنلاین رویکرد مناسبی برای افراد پرمشغله نیز هست زیرا دیگر به منتظر ماندن در اتاق های انتظار و رفت‌وآمد به مطلب پزشک نیازی نخواهید داشت. سامانه دکتر ساینا با بیش از 450 پزشک در 44 حوزه تخصصی و رکورد 1 میلیون مشاوره موفق می‌تواند به شما در مسیر یافتن روانپزشک کمک کند. همچنین در صورت عدم رضایت از جلسات مشاوره، هزینه به شما بازگردانده می‌شود. برای استفاده از خدمات این سامانه به وب‌سایت drsaina.com مراجعه کنید یا اپلیکیشن دکتر ساینا را نصب نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار