اگر قصد دارید به کشور آلمان مهاجرت کنید باید به زبان این کشور آشنایی داشته باشید.همچنین شما میتوانید در دوره‌های آموزش زبان آلمانی آی جرمن شرکت کنید و شروع کنید به یادگیری این زبان.
کد خبر: ۸۹۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ 26 August 2020

زبان آلمانی جزو زبان های شیرینی میباشد که شما برای مهاجرت و زندگی در آلمان باید آن را بلد باشید و به زبان آلمانی مسلط شوید. آلمان ازجمله کشورهای پیشرفته دنیاست که همیشه طرفداران زیادی دارد و مردم زیادی هم از کشور ایران به آلمان مهاجرت میکنند. اگر قصد دارید به کشور آلمان مهاجرت کنید باید به زبان این کشور آشنایی داشته باشید.همچنین شما میتوانید در دوره‌های آموزش زبان آلمانی آی جرمن شرکت کنید و شروع کنید به یادگیری این زبان.

چرا آکادمی زبان آی جرمن

آکادمی زبان آی جرمن یکی از بهترین آکادمی های زبان آلمانی در کشور ایران میباشد که به صورت تخصصی روی زبان آلمانی کار میکند و زبان آموزان بسیار زیادی طی سالهای گذشته تا به امروز در این آکادمی به زبان آلمانی مسلط شده اند. آی جرمن با توجه به سبک جدید آموزشی که در پیش گرفته است توانسته است کاملا موفق عمل کند و تنها آکادمی زبان کشور میباشد که آموزش های غیرحضوری بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد.این آکادمی مدعی میباشد که بهترین پکیج آموزش زبان آلمانی کشور را ارائه میدهد.

برای یادگیری زبان آلمانی حتما نباید کلاس خصوصی بروید و یا در کلاسهای حضوری شرکت داشته باشید. شما میتوانید با خریداری و تهیه بهترین پکیج های آموزش زبان آلمانی شروع به یادگیری زبان آلمانی کنید. بسیاری از پکیج های زبان آلمانی در کشور همانند پکیج زبان آلمانی آکادمی آی جرمن جزو بهترین ها میباشند و طرفداران زیادی را هم دارند. حتما باید به این موضوع دقت داشته باشید پکیجی را تهیه کنید که به صورت صفر تا صد یادگیری یان زبان را به شما آموزش دهد. سایتhttps://amoozeshzabanalmani.ir  جزو بهترین سایت های آموزش زبان آلمانی میباشد.

آموزش زبان آلمانی

شناخت سطوح زبان آلمانی

سطح A1 : اولین سطحی که در زبان آلمانی شما میاموزید سطح ای وان است که مبتدی ترین سطح آلمانی بوده و شامل مبتدی ترین موضوعات زبان آلمانی است و شما میتوانید کلمات مهم این زبان را بیاموزید و یاد بگیرید. شما در سطح A1 میتوانید برای ارتباط های بسیار ساده موضوعات و جملات کاربردی را یاد بگیرید.

سطح A2 : سطح A2 در زبان آلمانی یک درجه بالاتر از A1 است و شما میتوانید از جملات مهم برای ارتباط با خانواده و دوستان خود استفاده کنید. لازم است بدانید که شما در سطح a2 شما نکات مهمی از b1  را هم یاد بگیرید و کارهای روزمره خود را پیش ببرید.

سطح B1 : شما در سطح B1 میتوانید آماده یادگیری کمی پیشرفته زبان آلمانی شوید و شروع کنید به یادگیری جملات مهم زبان آلمانی، همچنین اگر قصد مهاجرت به آلمان را دارید باید حداقل به این سطح از زبان آلمانی رسیده باشید تا در آلمان حداقل کارهای روزمره خود را پیش ببرید.

سطح B2 : سطح B2 یکی از مهمترین سطوح زبان آلمانی میباشد که شما باید برای زندگی و تحصیل در آلمان به این سطح برسید تا بتوانید مهمترین موضوعات زبان آلمانی را یاد بگیرید و همچنین در مورد موراد مختلف و تخصصی در مورد کار خود با تسلط به این سطح میتوانید به راحتی صحبت کنید و اظهار نظر نمایید. توجه کنید اگر به این سطح مسلط باشید تا حد بسیار خوبی مشکلی برای حضور و زندگی در آلمان نخواهید داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار