«طرح هادی» سند توسعه پایدار روستا است

کد خبر: ۸۹۰۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 22 August 2020

 

 

ایسنا/گیلان مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه «طرح هادی» سند توسعه پایدار روستا است، گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان از طرح هادی برخوردار هستند.

سیدابراهیم خوشروی در دیدار با مجموعه خبرگزاری ایسنا، با اشاره به نقش اصحاب رسانه، اظهار کرد: اصحاب رسانه با تیزبینی خود به شناسایی مشکلات کمک کرده و از نگاه بیرونی بسیاری از کمبودها را شناسایی و منتقل می‌کنند.

مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان افزود: رسانه‌ها خصوصا رسانه‌های برخط در جهان امروزی که روز به روز با گسترش فناوری‌های نوین در عرصه ارتباطی در حال تکوین هستند نقش بسیار تعیین کننده در جهت‌دهی تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها در حوزه‌های گوناگون زندگی مردم جامعه بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه گیلان در طرح هادی روستایی رتبه اول را دارد، گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار گیلان از طرح هادی برخوردار هستند.

خوشروی با بیان اینکه سند توسعه پایدار روستا «طرح هادی» است، تصریح کرد: طرح هادی هر ۱۰ سال بازنگری می‌شود و متناسب با فعالیت‌ها و شاخص‌های آن، عواملش تغییر می‌کند.

مسئول روابط عمومی بنیاد مسکن گیلان با بیان اینکه مدیریت مسکن مهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت با بنیاد مسکن است، خاطرنشان کرد: در شهر رشت ۶۲۷ واحد انجمن خیرین مسکن مهر برای اقشار کم درآمد درحال ساخت است که تاکنون ۴۴۱ واحد تحویل شده و ۱۸۶ واحد نیز بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی در خصوص طرح اقدام ملی مسکن، بیان کرد: ۹ شهرستان استان، شامل طرح اقدام ملی می‌شود که زمین‌ها تحویل بنیاد شده که در شهر رشت بعد از مسکن مهر ۶۲۷ واحد طراحی شده و در شهرهای لنگرود و رودسر تسطیح اراضی انجام گرفته است. در طرح اقدام ملی متقاضی ثبت‌نام توسط راه و شهرسازی پایش و سپس به بنیاد معرفی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار