کد خبر: ۸۸۹۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 19 August 2020

قطعا با خواندن چنین عنوانی تعجب می کنید، این که مگر می شود با غذا خوردن، سریع و بدون هیچ آسیب جسمی لاغر شد؟!؟ بله این کار با من و رژیم شدنیست.

چاقی و اضافه وزن، این روزها افراد زیادی را درگیر کرده. در این میان قطعا خانم ها بیشتر به فکر لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام هستند اما اغلب به دنبال لاغری سریع هستند و تمایل دارند رژیم غذایی را اجرا کنند که به کمک آن بتوانند خیلی سریع سایزشان را کاهش دهند. حتی ممکن است برای رسیدن به این هدف به خوردن داروهای لاغری روی بیاورند، اما واقعا به چه قیمتی؟؟؟

با راه اندازی یک نظرسنجی کوچک هم می توان فهمید که بسیاری از افراد بهترین لذتی که در زندگی تجربه کرده و می کنند غذا خوردن است اما همه هم به یک عیب بزرگ همراه با این لذت، یعنی چاقی اشاره می کنند. بسیاری از افراد تمایل به لاغر شدن دارند و بسیاری دیگر در خیال چاق شدن به سر می برند. اما نکته ی حائز اهمیت، توجه به بازار سیاهی است که در این راستا ایجاد شده است و بسیاری از مراکز غیر قانونی با رژیم های غذایی غیر اصولی، سلامت افراد را به بازیچه می گیرند.

اگر شما هم که در حال حاضر این مطلب را می خوانید به چاقی مفرط دچار هستید و از این مطب به آن مطب می روید و سایت های مختلف را برای دریافت رژیم های سخت لاغری زیرورو می کنید، همین حالا کارتان را متوقف کنید! آیا می دانید با اجرای چنین رژیم های سنگینی چه آسیب های جبران ناپذیری را به خودتان وارد می کنید؟ می دانید که پیروی لاغری سریع چه معایبی دارد؟ اگر پاسخ تان به این سوال ها منفی است، پس خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید.

تا می توانید بخورید اما سریع و اصولی لاغر شوید!!!

چطور می توان سریع لاغر شد اما سالم ماند؟

این سوالیست که این روزها ذهن افراد زیادی را به خود مشغول کرده. در ابتدای مطلب هم گفتیم بسیاری از اشخاصی که از چاقی و اضافه وزنی که دارند، رنج می برند و با مشکلات بسیاری مواجه هستند، مدام به فکر لاغری سریع هستند. اما گاها قدم در راه هایی می گذارند که متاسفانه اطلاعات زیادی از آن ها ندارند و در پایان دوره نیز به مشکلات متعددی برمی خورند؛ مشکلاتی از قبیل کم آبی بدن، نارسایی کلی و کبد، ریزش مو، مشکلات روحی و روانی، تغییرات گوارشی، سردردهای شدید و موارد این چنینی.

اما افسوس که گاها مردم از این مشکلات باخبر نیستند و یا آن ها را جدی نمی گیرند و فقط به کم کردن وزن شان فکر می کنند و دیگر هیچ!! به همین علت هم هر روز که می گذرد روش های غیرمعقول و غیراصولی بیشتری برای لاغر شدن و سوزاندن چربی ها پررنگ شده و دست به دست می شوند؛ از خوردن داروها و قرص های لاغری گرفته تا عمل های جراحی و رژیم های لاغری سخت!

تا می توانید بخورید اما سریع و اصولی لاغر شوید!!!

یک جمله مهم را آویزه ی گوش تان کنید، برای کاهش وزن سریع و اصولی و رسیدن به تناسب اندام نیازی نیست رژیم های سخت را اجرا کنید و خود را از خوردن هرگونه مواد غذایی منع کنید. این باور را در ذهن تان پاک کنید که یک رژیم لاغری سریع و موثر فقط بر پایه نخوردن بنا شده و افرادی که آن را اجرا می کنند باید از خوردن هر نوع غذایی دست بکشند و فقط گرسنه بمانند!!!

کارشناسان من و رژیم به شما ثابت می کنند که این طور نیست. در حقیقت رژیم لاغری اصولی و مناسب به کارها و عادات سالم برای زندگی گفته می شود که شامل، خوردن میوه و سبزیجات، عدم استعمال دخانیات و نخوردن الکل را شامل می شود. اما سوال بسیار مهم این است که بعد از پروسه ی رژیم گرفتن و اتمام آن آیا راهی وجود دارد که از افزایش وزن مجدد جلوگیری کرد یا این که وزن را در حالت تعادل نگه داشت؟

با من و رژیم از خطرات لاغری سریع به دور هستید

معایب رژیم های لاغری سریع غیر اصولی و ناسالم، به قدری است که حتی ممکن است جان شما را به خطر بیاندازد. یک لحظه تصور کنید از چربی های دور شکم و پهلوهای تان به تنگ آمدید، به یک وب سایت یا یک متخصص تغذیه قلابی، مراجعه می کنید و یک برنامه غذایی دریافت می کنید؛ این دقیقا شروع یک اتفاق غیرقابل جبران است.

تا می توانید بخورید اما سریع و اصولی لاغر شوید!!!

اولین چیزی که باید برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام انجام دهید، تغییر در سبک زندگی و عادت های غذایی تان است. اما این یعنی چه؟ یعنی همان کمتر و متعادل خوردن، آن هم نه تنها هنگام خوردن غذاهایی با چربی بیشتر بلکه هنگام خوردن غذاهایی سالم نیز باید این موارد را رعایت کنید. رژیم های غذایی غیراصول که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ماندگار نیست و زمانی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. برای جلوگیری از چنین مشکلی در وب سایت من و رژیم ثبت نام کنید.

همین حالا پشت سیستم بنشینید و یا با تلفن همراه تان وارد وب سایت من و رژیم شوید و ثبت نام کنید. حال وقت آن است که تمام اطلاعات دقیق و پزشکی تان را وارد کنید تا به کمک آن کارشناسان متخصص ما رژیمی را به شما ارائه دهند که دقیقا مناسب خودتان بوده و هیچ معایبی ندارد. نکته ی بسیار مهم در مورد من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن تان دچار نوسان نشود و به دنبال آن همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار