واکنش یک عضو شورای شهر مشهد به توهین در جلسه «جمعیت دوست‌داران مشهد»:

بی‌حرمتی به شهدا قابل بخشش نیست

یک عضو شورای شهر مشهد مقدس گفت: بی‌حرمتی جمعیت موسوم به دوست‌داران مشهد به مقام شهدا قابل بخشش نیست.
کد خبر: ۸۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۵ 03 September 2015
محمود عامری فرد ، درباره اظهارات اخیر مطروحه درباره منطقه جبل النور مشهد مقدس اظهار داشت: به عنوان یک عضو شورای ‌شهر ‌مشهد از همه فرهیختگان حوزه و دانشگاه و نخبگان و دلسوزان و مدیران متعهد شهری که در طول 2 سال عمر شورای چهارم ما را مورد لطف خود قرار داده و با شرکت در مباحث تخصصی و کارشناسی به پیشبرد امور شهری کمک کرده‌اند، تشکر می‌کنم و پیشاپیش دست آنانی را که دوست دارند در توسعه شهر عالم آل محمد(ص) حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کمک نمایند، به گرمی می‌فشارم.

وی افزود: امروزه عده‌ای که خود را شکست خورده در انتخابات شوراها می‌دانند، به اسم دلسوزی توسعه شهری مبادرت به عقده‌گشایی کرده و هر روز به نحوی لب به انتقاد، گلایه، سیاه‌نمایی، تهمت و افترا نسبت به شورای اصولگرای شهر مشهد و شهردار محبوب و انقلابی آن می‌زنند.

عامری فرد تاکید کرد: یک روز به اسم دفاع از جامعه‌ فرهنگ و ادب در کمال بی‌ادبی و بی‌اخلاقی منتخب شورای شهر مشهد یعنی شهردار و سکان‌دار مدیریت این شهر مقدس را با بی‌حرمتی مورد اهانت قرار می‌دهند؛ شهرداری که در مدت عمر کوتاه خدمتی خود پروژه‌های بزرگ عمرانی، خدماتی و بهداشتی را با سرانگشت تدبیر به سرانجام رسانده و با توجه ویژه به مناطق محروم حاشیه شهر، مباحث فرهنگی، مسجدمحوری، تقویت بنیاد زائر و ساخت زائرسرای ارزان‌قیمت و ... موجبات رضایت مدیران شهری، کشوری، علما و مراجع و مردم ولایتمدار مشهد را باعث شده است.

وی گفت: یک روز در دفاع از آنانی که در عرصه ساخت‌وساز با زیرپا گذاشتن قوانین شهرسازی اقدام به تخلفات ساختمانی کرده و سود خود را در تخلف انگاشته‌اند مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد را به باد انتقاد گرفته که چرا قیمت جریمه تخلف متخلفان را بالا برده‌اید و زمینه تخلف را کم کرده‌اید و به این وسیله در غم رکود اقتصادی اشک می‌ریزند.

عضو شورای شهر مشهد اظهار کرد: امروز جریانی موسوم به جمعیت دوست‌داران توسعه مشهد با طرح ادعاهای واهی و حرف‌های سخیف، نسبت به مقام شامخ شهیدان گمنام مدفون در جبل‌النور بوستان کوهسنگی جسارت و اهانت نموده است.

عامری فرد افزود: اینان به خیال شوم در نهان و ضمیر پنهان خود با باغ ‌موزه دفاع مقدس که قرار است در گوشه‌‌ای از بوستان کوهسنگی و در جوار جبل‌النور شهیدان گمنام ساخته شود مقابله می‌کنند و با بی‌شرمی خطاب به جامعه خبرنگاران عزیز آنان را به مقابله با فرهنگ جهاد و شهادت فرا می‌خوانند.

وی تاکید کرد: ملت انقلابی و ولایتمدار ما در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی شاهد انواع تهدیدات و دسیسه‌های دشمنان و فتنه‌های فتنه‌گران بوده است و امروز از هتاکی و بی‌حرمتی برخی عناصر معلوم‌الحال تعجب نمی‌کند. چرا که در گذشته برخی افراد هتاک به نام اصلاحات هیچ حد و مرزی را رعایت نکرده و از خالق هستی گرفته تا پیامبر گرامی اسلام (ص)،‌ ائمه معصومین (ع)،‌ بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و ... همه را با بی‌شرمی هتک حرمت نموده‌اند.

عامری فرد افزود: یقیناً امت انقلابی شهیدپرور و ولایت مدار این شهر به این جریانات سیاسی مطرود اجازه عرض اندام نمی‌دهند و با مشت آهنین پاسخ یاوه‌گویی آنان را خواهند داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار