250 کیلو تریاک در فارس کشف شد

فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های داراب و شیراز طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 14 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس شهرستان داراب، در یک عملیات بالغ بر ۲۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک پژو ۴۰۵ کشف کردند.

حبیبی گفت: ماموران خودروی حامل موادمخدر را حین کنترل مبادی ورودی شهرستان داراب شناسایی و در اقدامی ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد که راننده این خودرو به اتهام قاچاق موادمخدر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل شده است.

براساس این گزارش، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز گفت: ماموران این پلیس تخصصی در یکی از ورودی‌های شهرستان شیراز ۱۲۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عبدالله خسروانی در توضیح این خبر گفت: ماموران با اطلاع از جابه‌جایی مقادیری موادمخدر توسط قاچاقچیان، اقدام به راه‌اندازی گشت‌های هدفمند و نامحسوس کرده و ۲ خودرو را شناسایی می‌کنند.

خسروانی گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر طی یک عملیات ضربتی خودروهای سواری پژو ۴۰۵ را متوقف کرده و از این ۲ خودرو بالغ بر ۱۲۵ کیلوگرم تریاک کشف می‌کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس خاطرنشان کرد که در این رابطه سه نفر به اتهام قاچاق موادمخدر دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به دستگاه قضایی ارجاع شده‌اند.

لو رفتن دپوی الکل غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با تلاش ماموران یگان امداد این شهرستان محل دپوی الکل اتانول غیرمجاز در روستای گچی کشف شد.

سرهنگ فرج شجاعی در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، ماموران یگان امداد شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی، از دپو الکل اتانول در کارگاهی متروکه در روستای "گچی" مطلع شده و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، به محل مورد نظر اعزام شدند.

شجاعی با اشاره به کشف ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر الکل اتانول غیرمجاز در این عملیات، از دستگیری ۴ متهم خبر داد و گفت: این افراد تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: متهمان در بازجویی اولیه اقرار کردند که بعد از مخلوط کردن الکل اتانول کشف شده با آب، آن را بین مصرف کنندگان توزیع می‌کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار