برداشت ۶۳ هزار تن گندم از مزارع اسدآباد

مجید درویشی با بیان اینکه با کشاورزان و کسانی که گندم تولیدی منطقه را از شهرستان خارج می‌کنند برخورد می‌شود، گفت: ۶۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان اسدآباد در سال جاری برداشت خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 25 June 2020
فرماندار اسدآباد بابیان اینکه نانوا‌هایی که فاقد کارت سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند، گفت: تب سنجی افراد مشغول در نانوایی‌ها توسط دانشکده علوم پزشکی تداوم دارد.

به گزارش مهر، درویشی در کمیسیون تعزیرات آرد و نان عنوان کرد: نانوا‌هایی که فاقد کارت سلامت هستند اجازه فعالیت ندارند

وی با اشاره به فعالیت ۹۶ واحد نانوایی یارانه‌ای شهری و روستایی و ۲۸ واحد آزاد پز در شهرستان اسدآباد بر سلامت و بهداشت نانوایی‌های سطح شهرستان و لزوم دارا بودن کارت سلامت توسط واحد‌های نانوایی و تب سنجی افراد مشغول در نانوایی‌ها توسط دانشکده علوم پزشکی تاکید کرد.

فرماندار اسدآباد افزود: بخشداری‌ها موظفند روستا‌هایی را که متقاضی آرد نان پزی هستند شناسایی و با نظارت اصولی دهیاران آرد نان پزی را به دست افراد شناسایی شده برسانند.

درویشی با بیان اینکه با کشاورزان و کسانی که گندم تولیدی منطقه را از شهرستان خارج می‌کنند برخورد می‌شود، گفت: ۶۳ هزار تن گندم از مزارع شهرستان اسدآباد در سال جاری برداشت خواهد شد.

وی به ظرفیت ۱۱۸ هزار تنی سیلو و انبار‌های موجود در شهرستان اسدآباد و مهیا شدن ۹۵ هزار تن ظرفیت خالی سیلو‌ها برای ذخیره سازی گندم تولیدی امسال این شهرستان اشاره کرد و گفت: میزان گندم مورد نیاز شهرستان برای مصرف امسال ۳۳ هزار تن است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار