نیروهای تازه استخدام مشکلی ندارند

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل گفت: هیچگونه مشکلی در پرداخت حقوق و دستمزد نیروهای تازه استخدام دستگاههای اجرایی وجود ندارد .
کد خبر: ۸۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 31 August 2015
هاشم مظفری روز دوشنبه افزود: براساس احکام کارگزینی صادر شده برای نیروهای استخدامی جدید که در دستگاه های اجرایی استان مشغول به کار شده اند حقوق انها پرداخت می شود و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی همچنین بیان کرد: خزانه معین استان سه هزار و 200 میلیارد ریال اعتبارات جاری را تحت عنوان حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های اجرایی استانی و متمرکز به دستگاه های اجرایی استان پرداخت کرده است.
وی ادامه داد: از مبلغ فوق 690 میلیارد ریال برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه های استانی و بقیه برای دستگاه های متمرکز همانند آموزش و پرورش، دانشگاه ها و سایر دستگاه های اجرایی پرداخت شده است.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی امور اقتصادی و دارایی ، امسال تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی به استان تخصیص و در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: با وجود محدودیت منابع مالی دولت و کاهش قیمت جهانی دولت توانسته با مدیریت صحیح منابع مالی تمامی تعهدات سال را انجام و نسبت به پرداخت اعتبارات ملی و استانی اقدام کند.
وی گفت: این اعتبار اعم از استانی، ملی استانی ،2 درصد درآمد حاصل از فروش نفت و مواد 10 و 12 حوادث می باشد که به حساب خزانه واریز و در اختیار دستگاه های اجرایی استان قرار گرفته است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار