طرح سه بعدی پلنگ زاگرس در ایلام ترسیم شد

هنرمند جوان و خلاق ایلامی نخستین نقاشی سه بعدی استان ایلام با موضوع پلنگ زاگرس را در پارک جنگلی چغاسبز ترسیم کرد.
کد خبر: ۸۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 30 August 2015
به گزارش تابناک ایلام ،محمد شهبازی گفت: این نقاشی 300 مترمربع مساحت دارد و برای طراحی و اجرای آن چهار ماه زمان صرف شده است.
وی هدف از این کار خود را ارایه اثر فرهنگی بومی استان ایلام اعلام و اظهار کرد: در اجرای این نقاشی که برای آن 15 میلیون ریال هزینه کرده به منظور ماندگاری بالا از رنگ آکرولیک استفاده شده است.
شهبازی ادامه داد: ایده ترسیم نقاشی سه بعدی را از سال 1389 در ذهنم داشتم اما تاکنون بدلایل مختلفی موفق به احذ مجوز و اجرای ایده نشده بودم.
هنرمند ایلامی که دارای تجربه در زمینه نقاشی، طراحی، سیاه قلم، گرافیک، مجسمه سازی و معرق کاری است، افزود: تکنیک نقاشی سه بعدی را بدون فراگیری هرگونه آموزشی و تنها با بررسی ها و مطالعات خودم فرا گرفته ام.
شهبازی یادآور شد: نقاشی سه بعدی یکی از هنرهای نوین در سطح جهان است و در هیچ جایی از کشور دوره های آموزشی برای آموزش این نوع نقاشی وجود ندارد.
وی خواستار همکاری مسوولان استان ایلام برای ادامه فعالیتش در این زمینه شد و گفت: در صورت حمایت مسوولان آمادگی لازم برای ترسیم هر نوع طرح در هر مساحتی را دارم.
شهبازی خاطر نشان کرد: ایده هایی دیگری از جمله نصب بزرگترین سفره دایمی هفت سین کشور در دره ارغوان و ساخت صنایع دستی جدید با استفاده از طرح آثار تاریخی استان را در ذهن دارم که اجرای آنها نیازمند حمایت مسوولان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار