منوچهر فخری:

مشکلات شهرک صنفی خلیج فارس مهدیشهر برطرف شود

به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: مسائل، موارد، کاستی‌ها و کمبود‌های پیرامون شهرک صنفی شهرک خلیج فارس شهرستان مهدیشهر، برطرف شود.
کد خبر: ۸۴۹۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 12 May 2020



معاون عمرانی استاندار سمنان روز سه شنبه در جلسه بررسی مسائل و موارد پیرامون شهرک صنفی خلیج فارس شهرستان مهدیشهر، گفت: بسیاری از مشکلات، کمبود‌ها و موانع موجود در مسیر اجرایی شدن شهرک صنفی خلیج فارس شهرستان مهدیشهر، برطرف شود.
وی ادامه داد: مسائل و موارد شهرک صنفی خلیج فارس مهدیشهر چندین سال است که در حال پیگیری است و نیاز است تا برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی عمومی این پیگیری‌ها با قید فوریت و به صورت ویژه ادامه داشته و مشکلات هرچه زودتر برطرف شود.
منوچهر فخری افزود: انشالله در این جلسه آخرین پیگیری‌ها در این خصوص انجام‌خواهد شد و در آینده شاهد اجرای عملیات اجرایی این شهرک خواهیم بود.
فخری اذعان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی و مرتبط با این مهم، با دید و نظر مثبت در جهت رفع مشکلات، کاستی‌ها و کمبود‌های موجود گام بردارند.
معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین اظهار داشت: انشالله این نوید خوب را به مردم عزیز و شریف شهرستان مهدیشهر خواهیم داد که با رفع مشکلات و نواقص پیرامون شهرک صنفی خلیج فارس، شاهد شروع فاز اجرایی این شهرک خواهیم بود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار