ایرانی ها،عزت را در تاریخ ماندگار کردند

امام جمعه اقلید به روحیه شهادت‌طلبی و ایثار ملت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: مردم شریف و نجیب ایران اسلامی عزت را برای همیشه در دل تاریخ این مرزوبوم نهادینه کردند.
کد خبر: ۸۴۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 09 May 2020

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با تبریک ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع)، روحیه شهادت‌طلبی و ایثار ملت در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مردم نجیب ایران اسلامی عزت را برای همیشه در دل تاریخ این مرزوبوم نهادینه کردند.

وی با اشاره به همت ملت شریف ایران اسلامی در عمل به توصیه‎های دینی، اسلام، قرآن، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، گفت: امت ایران اسلامی هیچگاه هموطنان و نظام خود را تنها نگذاشته و نمی‌گذارند.

طالبی از جهادگران سلامت نیز تقدیر کرد و با گرامی‌داشت یاد شهدای این عرصه بیان داشت: دنیا را مشاهده کنیم چیزی جز غارت، چپاول، درگیری و فراموش کردن مرده و زنده‌هایشان نمی‌بینیم اما در ایران اسلامی رزمایشی بزرگ و حماسه‌ای عظیم برای کمک به همدیگر آغاز شده و ادامه دارد.

امام جمعه اقلید با بیان اینکه در ماجرای کرونا اقشار مختلف همت کردند و از مال و وقت خود خالصانه گذشتند و برای کمک به هم‌نوعان و جامعه اسلامی خود هزینه کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

خطیب جمعه اقلید به تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی بین خانوارهای بی‌بضاعت در سطح شهرها و روستاها اشاره و بیان کرد: در شهرستان اقلید نیز تاکنون چندین هزار بسته معیشتی، در رزمایش مواسات، همدلی «کمک مؤمنانه» بین نیازمندان توزیع شد ه است.

طالبی با تقدیر از همراهی خیران، از پزشکان و پرستارانی که علاوه بر دوری از خانواده‌‎هایشان، در راستای کمک به هم‌نوعان خود تا مرز شهادت پیش رفتند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار