مراجعه به مراجع قانونی در احداث کتابخانه

کد خبر: ۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ 26 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه به نقل از سایت زرین خبر، درجلسه انجمن کتابخانه های میاندوآب که در محل کتابخانه مرکزی میاندوآب تشکیل شد، فرماندار میاندوآب با بیان اهمیت کتاب و کتابخوانی در بین مردم، گفت: آمار میانگین سرانه مطالعه در کشور 76 دقیقه است که این کافی نیست و باید با تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در جامعه گام برداشت.

سیف اله مطلبی فرماندار میاندواب ،به نقش کتابخوانی و کتاب در شکل گیری تمدن ها اشاره و اظهار کرد: وظیفه متولیان در امر کتابخوانی، بستر سازی و سرمایه گذاری در حوزه کتاب و فرهنگ و ایجاد خلاقیت و مدیریت مناسب است.

در این جلسه غفارعزیزی رئیس کتابخانه های عمومی میاندوآب نیز به اهدای 17 محل توسط خیرین برای احداث کتابخانه در روستاهای میاندوآب اشاره کرد و گفت: کمبود اعتبار و عدم پرداخت سهم نیم درصد از طرف شهرداری میاندوآب از مشکلات این اداره است.

هم چنین در این جلسه مقرر شد با توجه عدم همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر میاندوآب در پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه های عمومی، موضوع از طریق مراجع قانونی پیگیری شود و با توجه به اهدای 17 محل برای احداث کتابخانه در روستاها، مجمع خیرین کتابخانه ساز از ظرفیت های بسیج سازندگی در احداث این کتابخانه ها استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار