مدیر کل انتقال خون استان سمنان مطرح کرد؛

وضعیت مطلوب ذخایر خونی در استان سمنان

وحید بغدادی با بیان اینکه ذخایر خونی در استان سمنان در وضعیت مطلوبی قرار دارد گفت: مراکز انتقال خون استان آماده دریافت خون هستند.
کد خبر: ۸۳۱۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 15 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: وحید بغدادی مدیر کل انتقال خون استان سمنان گفت: مراکز انتقال خون استان سمنان در ۲ نوبت صبح و عصر آماده دریافت خون از هم استانی‌ها هستند.

او با بیان اینکه وضعیت خون در استان سمنان در حال حاضر خوب است گفت: ذخایر خونی در استان سمنان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

بغدادی تصریح کرد: اهدای خون سالم، اهدای زندگی است و این جمله به یک شعار در راستای کمک به همنوعان بیمار تبدیل شده است که شهروندان باور دارند اهدای خون کار خداپسندانه‌ای است و در طول سال تلاش می‌کنند با اهدای خون در این کار نیک شرکت کنند.

مدیر کل انتقال خون استان سمنان افزود: مردم باید به این نکته توجه کنند که خون دهی هیچ ارتباطی با بیماری کرونا نداشته و نیاز است مردم به خون دهی در ایام تعطیلات نوروز نیز ادامه دهند.

او با بیان اینکه مراکز انتقال خون در استان سمنان همه موارد بهداشتی را رعایت کرده و هیچگونه نگرانی در خصوص مسائل بهداشتی وجود ندارد افزود: از روز دوم فروردین سال آینده نیز همه مراکز انتقال خون در استان آماده دریافت خون از هم استانی‌ها هستند.

بغدادی گفت: یک نفر با اهدای یک واحد خون می‌تواند جان ۳ بیمار را نجات دهد، پس نباید اجازه داد تا کرونا مانع اهدای خون شود و در صورت شرایط اهدای خون افراد از این کار دریغ نکنند و این کار ضروری و نجات همنوعان حیاتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار