مردم خواستار نظم و امنيت هستند

فرمانده انتظامي استان يزد گفت: آنچه كه امروز مردم از نيروي انتظامي خواستارند، امنيت و آرامش است و پليس ماموريت دارد به اين امر مهم، توجه ويژه داشته باشد.
کد خبر: ۸۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵ 25 August 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج كاكاوند" در جلسه جمع بندي نظارت تخصصي فرماندهي انتظامي شهرستان مهريز استان يزد اقدامات پليس اين شهرستان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: همه رده ها بايد با تمام توان در جهت برخورد با مخلان نظم و امنيت تلاش كنند و از هيچ كوششي دريغ نکنند.
وي همچنين ادامه داد: آنچه كه امروز مردم از نيروي انتظامي خواستارند امنيت و آرامش است و پليس ماموريت دارد به اين امر مهم، توجه ويژه داشته باشد.
سردار کاکاوند بيان داشت: شهرستان مهريز از حساسيت خاصي برخوردار است و از لحاظ موقعيت جغرافيائي نيز داراي موقعيت خاصي است که مي¬طلبد شهروندان حضور مشهود پليس را احساس کنند.
وي، يكي از مسائل مهم در شهرستان مهريز را بحث  ورود موادمخدر دانست و تصريح كرد: پليس بايد آمادگي لازم را در برخورد با باندهاي بزرگ وارد کننده موادافيوني داشته باشد.
اين مقام ارشد انتظامي در خاتمه با بيان اينکه شهرستان مهريز در بحث پيشگيري و سرقت عملكرد قابل قبولي داشته است ادامه داد: اميدواريم با تلاش کارکنان پليس اين شهرستان شاهد ارتقاء روز به روز امنيت و احساس امنيت بين شهروندان باشيم.
در اين جلسه سرهنگ "محمدعلي حيدري" رئيس حفاظت اطلاعات انتظامي استان يزد نيز حضور داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار