فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع):

برخی‌ برای تکیه‌بر کرسی مسئولیت بر چهره شهدا پنجه می‌زنند؟!

سرتیپ دوم پاسدار غلامرضا احمدی در سی یکمین یادواره شهدای روستای مومن‌آباد تربت‌جام با انتقاد از برخی مسئولان که این چه دایره ولایت مداری و چه پاسداری از خون شهیدان است؟! گفت: برخی افراد برای تکیه‌بر کرسی مسئولیت چندروزه، بر چهره شهدای والامقام و خانواده معزز آنان پنجه می‌زنند؟!
کد خبر: ۸۱۹۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 03 February 2020

به گزارش تابناک رضوی، فرمانده سابق سپاه امام رضا (ع) در آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید روستای مومن‌آباد تربت‌جام با اشاره به شان نزول برخی آیات قرآن کریم افزود: از پیام‌های مهم برگزاری یادواره شهدا این است که شهیدان والامقام به نص قرآن کریم و قصه‌های تاریخی ازجمله داستان «موسی و فرعون» و اراده و نصرت الهی باور حقیقی و قلبی داشتند.

 

«سردار احمدی» پیروزی شکوهمند انقلاب ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) بر رژیم ستم‌شاهی را یکی از عظیم‌ترین نصرت‌های الهی در چند دهه گذشته برشمرد و خاطرنشان کرد: دوره‌ی ۶۰ دوره‌ی مظلومیت ملت ما و ترور بهترین یاران امام است.

 

 وی در همین باره تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با خیال خام خود می‌خواستند شیرینی انقلاب نوپا را بر کام مردم و مسئولان تلخ کنند، اما به فرمایش امام خوبی‌ها ملت ایران اسلامی با این کشتن‌ها هرروز بیدارتر شد.

 

وی با اشاره به وصایای شهدا بیان کرد: ۹۵ درصد از شهدا در وصایایشان بر حمایت همه‌جانبه خود از جمهوری اسلامی ایران و اسلام ناب محمدی تأکید داشتند و ۹۳ درصد هم هدف اصلی‌شان از حضور در جبهه‌های حق علیه باطل بر روی زمین نماندن فرمایشات ولی‌فقیه است.

 

وی با انتقاد از برخی مسئولان یادآور شد: چرا برخی‌ها برای تکیه‌بر کرسی مسئولیت چندروزه، بر چهره شهدای والامقام و خانواده معزز آنان پنجه می‌زنند؟! این چه دایره ولایت مداری و چه پاسداری از خون شهیدان است که نباید با مسئولی که بر کرسی می‌نشیند و جای شهید و جلاد عوض می‌کند هیچ‌گونه اعتراضی کنیم؟! 

 

گفتنی است: سی یکمین آیین گرامیداشت یاد و خاطره ۲۱ شهید روستای مومن‌آباد تربت‌جام و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همزمان با طلیعه فجر انقلاب اسلامی در مسجد این روستا با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، مرثیه‌سرایی و شعرخوانی در رثای شهیدان برگزار و در خاتمه از فعالان فرهنگی تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار